دستگاه تصفیه هوا Aqua ال جی مدل AM30GUWF1

دستگاه تصفیه هوا ال جی آکوا مدل AM30GUWF1 :

  •     مرطوب کننده هوا
  •     حسگر گردوغبار و بو
  •     دارای فیلتر دیسکی آب
  •     فیلتراسیون 5 مرحله‌ای
  •     ضدعفونی کننده نانو سیلور
  •     محیط پیشنهادی: 40 تا 50 متر مربع
برند:

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

دستگاه تصفیه هوا ال جی آکوا مدل AM30GUWF1 :

 این دستگاه برای فضایی بین 40 تا 50 مترمربع مناسب است و صدای کمی تولید می‌کند؛ همچنین با داشتن فیلترهای مختلف، قارچ‌ها، باکتری‌ها، گردوخاک، بو و دود را از هوای اتاق می‌زداید. از مزیت‌های این دستگاه امکان مرطوب‌سازی هوا به ‌صورت خیلی ملایم و طبیعی و داشتن قابلیت تولید یون نانو پلاسما جهت ازبین‌بردن ویروس‌ها و باکتری‌ها و شبیه‌سازی هوای کوهستان است. باید توجه داشت که دستگاه‌های تصفیه‌ی هوا به‌طور‌کلی نمی‌توانند آلودگی‌های شیمیایی را بزدایند؛ ولی هوا را از ذرات معلق پاک و آن را بسیار مطبوع می‌کنند. نورپردازی LED این تصفیه‌کننده‌ی هوا میزان متفاوت آلودگی محیط را با رنگ‌های مختلف نشان می‌دهد. نور قرمز نشان‌دهنده‌ی هوای آلوده، نور بنفش نشان‌دهنده‌ی هوای تا حدی آلوده و نور آبی نشان‌دهنده‌ی پاکیزگی هوای محیط است. این دستگاه برای تمامی افراد قابل‌استفاده است. خانم‌های بارداری که منتظر تولد کودک خود هستند، به هوایی پاک و تمیز نیاز دارند. بعد از تولد کودک نیز هوای خانه باید مطبوع باشد. به جز این موارد کسانی که به بیماری‌های آلرژیک مبتلا هستند، باید هوایی پاک و تمیز تنفس کنند. این دستگاه با حذف عوامل آلرژی‌زا، در کاهش علائم بیماری بسیار موثر عمل می‌کند. این دستگاه ساخت شرکت کره‌ای ال‌جی است

نورپردازی هوشمند بر حسب میزان آلودگی هوا :

نور پردازی LED این دستگاه، میزان متفاوت آلودگی محیط را با رنگ‌های مختلف نشان می دهد.
نور قرمز نشان دهنده ی هوای آلوده , نور بنفش نشان دهنده ی هوای تا حدی آلوده و نور آبی نشان دهنده پاکیزگی هوای محیط است.

   

سیستم فیلتراسیون 6 لایه :

مدل Aqua AM30GUWF1 یک سیستم فیلتراسیون 6 لایه دارد که هوای خروجی آن کاملا پاک است و رطوبت طبیعی نیز دارد. در این سیستم هوا ابتدا از پیش فیلتر گذر می‌کند و آلاینده‌های درشت مثل موی حیوانات خانگی، گردوغبار درشت، باکتری و مو فیلتر می‌شوند. سپس از فیلتر ذرات حساسیت‌زا عبور می‌کند و مرحله‌ی بعد، گذر از فیلتر بو است.  فیلتر بو، گازهای بوزا مثل SO2 و NO2 را به خود جذب می‌کند و سپس با یک واکنش شیمیایی آن‌ها را از بین می‌برد. حالا نوبت به فیلتر هپا می‌رسد که ریز‌ترین ذرات را هم فیلتر می‌کند. هوا در این مرحله‌ توسط سیستم پلاسما و یون‌ساز ضدعفونی می‌شود. میلیون‌ها یون پلاسما، ویروس‌ها و باکتری‌ها را از بین می‌برند. در مرحله‌ی آخر با اضافه‌شدن رطوبت طبیعی، هوا از دستگاه خارج می‌شود.

    فیلتر اولیه : این فیلتر 3 مرحله ای ذرات درشت هوا را جذب کرده و از فیلترهای مراحل بعدی مراقبت می نماید.
    فیلتر ضد آلرژی: عوامل حساسیت زا، ذرات ریز موجود در هوا و گرده گیاهان را جذب می نماید.
    فیلتر بوگیر: این فیلتر با داشتن روکش کربن و پلاتینیوم ، بوهای خانگی و شیمیایی نظیر فورمالدئید حاصل از سندروم خانه بیمار را از بین می برد.
    فیلتر هپا: این فیلتر ذرات معلق در هوا را جذب می نماید و سبب پاکی و شفافیت هوا می گردد.
    فیلتر ضد باکتری و مرطوب کننده : این فیلتر موجب کامل شدن مراحل فیلتراسیون شده و ذرات درشتتر از 0.0001 را  که از 4 مرحله قبل عبور کرده اند جذب می نماید .
    فیلتر دسیک آب : ذرات ریز و غیر قابل رویت آب را جذب می نماید و سبب متعادل شدن رطوبت هوا می گردد..

مرطوب کننده طبیعی :

    مرطوب کنندگی طبیعی موجب خوشایند شدن رطوبت هوای محیط داخل گردیده و خوابی آرام را مهیا می نماید و همچنین ذرات ریز آب مانع از خیس شدن فرش ، کتاب و کاغذ دیواری های اطراف می گردد لذا نگرانی از تشکیل قارچ ناشی از رطوبت نداشته باشید .

مزایای رطوبت طبیعی :

به دلیل اندازه کوچک قطره‌های آب، هیچ نوع میکروبی به اطراف منتقل نمی‌شود و فرش، کتاب‌ها یا کاغذدیواری هم از خیس شدن در امان هستند. وقتی وسایل خیس نشوند، هیچ نوع کپک و قارچی هم رشد نمی‌کند. رطوبت طبیعی که این محصول ال‌جی فراهم می‌کند، باعث می‌شود تا در خانه آسایش بیشتری داشته باشید و خیلی بهتر بخوابید.

ضدعفونی کننده قدرتمند :

یون نانو پلاسما ویروس ها و میکروب های معلق در هوا را بطور موثری جذب می نماید .

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه تصفیه هوا Aqua ال جی مدل AM30GUWF1”