ترموستات اتاقی مرصوص مدل Minima-F330

ترموستات فن کوئل مرصوص مدل Minima-F330

ترموستات فن کوئل مرصوص مدل Minima-F330 دارای قابلیت تنظیم دمای محیط به دلخواه شما با كاربری ساده جهت انواع فن كوئل هاي سقفی توکار و روکار و فن کوئل زمینی می باشد.

برند:

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

شرکت ایرانی مرصوص تولید کننده انواع ترموستات های با کیفیت برای کاربری های کولر آبی، انواع فن کویل، داکت­اسپلیت، پکیج دیواری و زنت می باشد. ترموستات اتاقی مرصوص مدل Minima-F330 دستگاهی است جهت ثابت نگه داشتن دما یک فضای مشخص در یک محدوده مشخص که این کار بوسیله کنترل کردن کارکرد دستگاه های سرمایشی و یا گرمایشی انجام می پذیرد. ترموستات ها از نظر شکل ظاهری به انواع دیجیتال و آنالوگ تقسیم می شوند. از نظر کاربرد ترموستات ها جهت فن کوئل ها، داکت اسپلیت، کنترل مشعل ها، جت هیتر ها یونیت هیتر ها و انواع دستگاه های برودتی و حرارتی استفاده می شوند. محدوده دمایی ترموستات های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند که حتما باید مورد توجه قرار گیرند. ترموستات های مختلف قابلیت فرمان دادن به موارد مختلف را دارا هستند. ترموستات ها باعث کم شدن اتلاف انرژی و صرفه جویی در مصرف انرژی دستگاه ها از طریق کاهش کارکرد دستگاه و عدم ایجاد حرارت و برودت اضافی می شوند.

اجزای ترموستات اتاقی مرصوص مدل Minima-F330

مدل ترموستات مینیما دارای صفحه نمایش 7-segment و ابعاد مناسب می باشد که طراحی ساده با بیشترین کارایی مهمترین ویژگی این ترموستات می باشد.
ترموستات فن کوئل مرصوص مدل Minima تنظیم دما جهت کنترل فن کوئل سقفی و زمینی می باشد که با داشتن قیمت مناسب و دستور نصب آسان و همچنین طول عمر کارکرد بالا یکی از پرفروش ترین محصولات در این زمینه در بازار می باشد. این مدل با دارا بودن دقت بالا در محدوده دمایی 15 الی 35 درجه دمای محیط را در دو فصل سرما و گرما ثابت نگه می دارد. این ترموستات دارای کنترل سه دور فن، دکمه روشن و خاموش دستگاه و دکمه تغییر فصل از روی پنل ترموستات که بر روی دیوار نصب میشود(بدون نیاز یه قوطی توکار)، می باشد.

به طور کلی ترموستات‌ها داخل محیط ساختمان نصب می گردند و بر اساس دمای محیط به سیستم‌های تهویه مطبوع و گرمایشی نظیرپکیج، فن کویل، اسپلیت، داکت اسپلیت و… فرمان می دهند.

کلید تنظیمات ترموستات اتاقی مرصوص مدل Minima-F330

ویژگی های ترموستات فن کویل مرصوص مدل مینیما:

  • نصب روکار
  • کنترل سه دور فن به صورت اتوماتیک و دستی
  • ترموستات دو فصل (سرمایش / گرمایش)
  • کاربری کاملا ساده
  • سیستم قفل کودک
  • مود خواب
  • محدوده اندازه گیری دما : 50 ~0 درجه سانتیگراد
  • محدوده تنظیم دما : 35 ~15 درجه سانتیگراد
  • دقت اندازه گیری : 1 درجه سانتیگراد
  • دقت نمایش : 0/5 درجه سانتیگراد
  • حساسیت کنترل : 1 درجه سانتیگراد
  • دمای نگهداری : 70~ 10- درجه سانتیگراد
  • حداکثر جریان خروجی : 1/2 آمپر
  • فرکانس : 50/60 هرتز
  • حداکثر رطوبت محیط : 85RH%

تنظیمات ترموستات اتاقی مرصوص مدل Minima-F330

پس از فشار دادن کلید روشن/ خاموش به مدت 1 ثانیه با توجه به شکل، توسط کلید عملکرد (II) حالت سرمایشی یا گرمایشی را انتخاب نمایید. در حالت گرمایشی و حالت سرمایشی علامت خورشید و برف به ترتیب روی نمایشگر نمایش داده می شود. همچنین با فشردن متناوب کلید I، دور فن بین دور 1،2،3 و اتوماتیک تغییر وضعیت داده و تنظیمات در سمت چپ نمایشگر، نشان داده خواهد شد.

می توانید با چرخش ولوم تنظیم دما کلید (III)، دمای مطلوب را بین 15تا 35 درجه سانتیگراد تنظیم نمایید. در هنگام کار با ولوم تنظیم دما، نمایشگر دمای نقطه تنظیم را روی نمایشگر نشان داده و در صورت عدم ایجاد تغییر به مدت 3 ثانیه، به حالت عادی نمایش دمای محیط باز می گردد. با فشردن همزمان کلید (I) و (II) به مدت 1ثانیه، ترموستات در وضعیت قفل قرار گرفتـه و عبارت (loc) روی صفحه ظاهر می گردد. براي خروج از این حالت مجددا کلید (I) و (II) را به مدت 1ثانیه فشار دهید. در صورتی که ترموستات توسط دستگاه کنترل از راه دور قفل شده باشد، تنها از همان طریق قابل باز شدن خواهد بود

تنظیمات ترموستات مرصوص

 

خطایابی ترموستات مرصوص

درحالت عادی نمایشگر می بایست دمای محیط را نشـان دهـد. در غیـر ایـن صـورت، نمایش عبارت (Er1)، به معنی اتصال پایه های سنسور به یکدیگر و (Er2) نشانگر قطـع سنسور دما می باشد.

نمایشگر ترموستات مرصوص

کلید های کنترل از راه دور ترموستات مرصوص

راهنمای کلید های ریموت کنترل ترموستات مرصوص

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ترموستات اتاقی مرصوص مدل Minima-F330”