کولر آبی بالازن سپهر الکتریک 4000

فروش کولر سپهرالکتریک با قیمت عمده

فروش آنلاین کولر آبی 4000 بالازن سپهرالکتریک با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه کولرهای آبی آبسال، لورچ، انرژی، پلار، برفاب، مشهد دوام، امید و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

فروش انواع کولر آبی برفاب با تخفیف ویژه

فروش کولرهای آبی سپهرالکتریک در اصفهان، با کاهش 35 درصدی مصرف نسبت به مدل های پیشین،با رده مصرف انرژی B جهت مناطقی که آب و هوایی گرم و خشک دارد،مناسب تر می باشد و دارای پوشش رنگ الکترواستاتیک مقاوم دربرابر UV  می باشد و در دو نوع روبروزن و بالازن طراحی شده اند. که در تیپ روبروزن ظرفیت های 7000 سلولزی روبروزن ، 7000 کم مصرف پوشالی روبروزن، 7000 پوشالی روبروزن، مخصوص ساختمانها، آپارتمانها و واحدهای تجاری، 5000 سلولزی روبروزن، 5000 کم مصرف پوشالی روبروزن، 5000 پوشالی روبروزن، مخصوص منازل و دفترفنی های کوچک 3500 سلولزی روبروزن، 3500 پوشالی روبروزن، 3200 پوشالی روبروزن، مناسب برای مغازه ها و اتاق ها،3100 دریچه دارآکسیال پوشالی روبروزن، قابلیت استفاده به صورت پنکه بدون ریزش آب بر روی پوشالها، 2800 مینی دریچه دار پوشالی روبروزن، برای مناطق با رطوبت بالای 40 درصد مناسب نبوده و برای نقاطی که آب و هوای گرم و خشک دارند بسیار مناسب می باشد و در تیپ بالازن در ظرفیت های 6000 پوشالی بالازن، مخصوص مکانهایی که ورودی کانال کولر در آنها از طریق پنجره یا بالکن ساختمان طراحی شده است.

رقبــای این شرکت که تولید کولر آبی انجام می دهند کولرهایی نظیر کولرآبی آبسال، کولرآبـی لــورچ، کولر آبی انـــرژی، کولر آبی مهیاســان، کولر آبی برفــاب، کولر آبی پــلار، کولرآبی امیــد، کولر آبی مشهد دوام، کولرآبی آتــور، کولرآبی سرماســان، کولرآبی آزمایش، کولرآبی جنرال، کولرآبی آدنیس

مقایسه قطعات کولر آبی سپهرالکتریک

کولر آبی سپهر الکتریک ازورق گالوانیزه با پوشش 19میکرون روی با مشخصه Z270 ساخته شده است. دارای کلید حفاطت از جان است.راندمان خنک کنندگی این کولر بدلیل استفاده از پوشال مرغوب اشباع بالاست .دارای پوشش رنگ الکترواستاتیک مقاوم دربرابر UV می باشد. کولر آبی سپهر الکتریک مدل SE400-UP دارای قدرت موتور 1.3 اسب بخار بوده و میزان مصرف برق آن در دور کند 1.2 و در دور تند 2.6 آمپر میباشد . در این مدل از کولرهای آبی علاوه بر صرفه جویی در مصرف کانال، به دلیل داشتن چهار بدنه مشبک و پوشال، مقدار بازده خنکی آن ها نسبت به کولرهای پشت بامی افزایش یافته است

کولرهای آبی سپهر الکتریک دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران می باشند . قسمتهای فلزی از ورق گالوانیزه مخصوص تیسن آلمان با ضخامت بالا ساخته می شود که در مقابل رطوبت و خوردگی مقاوم هستند .
سیستم آبرسانی این کولر ها به گونه ای طراحی شده که تمامی آب خروجی پمپ را بروی پوشالها پخش می نماید . مجموعه عوامل فوق موجب آن خواهد بود که کولرهای سپهر الکتریک در روزهای گرم تابستان نسیم بهاری را برای شما به ارمغان آورد . تمامی کولرهای آبی سپهر الکتریک دارای گارانتی یکساله شرکت سپهر الکتریک میباشند .

مشخصات فنی کولر آبی سپهرالکتریک

بدلیل تعبیه خروجی هوای در سقف کولرهای آبی بالازن سپهر الکتریک، در صورت نصب این کولرهای آبی در بالکن، به کانال کشی کوتاه تری نیاز خواهند داشت و براحتی در بالکن و تراس نصب می شود.

قسمت های فلزی کولرهای آبی بالکنی سپهر الکتریک، از ورق گالوانیزه مخصوص ساخت شرکت تیسن آلمان با ضخامت بالا ساخته شده که در مقابل رطوبت و خوردگی از مقاومت بالاتری برخوردار هستند.

مشخصات عمومی
مدل SE400-UD
برچسب انرژی F
شرکت سازنده سپهر الکتریک
ساخت ایران
مدت گارانتی 1 سال
مشخصات فنی
جنس بدنه گالوانیزه
ظرفیت هوادهی 4000
راندمان -
نوع برق مصرفی 220 ولت
نوع نصب کولرآبی
نوع پوشال پوشال معمولی
حجم هوادهی - m3/h 4200مترمکعب درساعت
نوع موتور غیر اینورتر
توان موتور - hp 1.3 اسب بخار
قدرت پمپ 1.60 اسب بخار
سیستم سرمایشی تبخیری
ترموستات ندارد
ریموت کنترل ندارد
تایمر ندارد
مشخصات فیزیکی
رنگ آبی
kg - وزن 50
ابعاد - cm 73*87*73

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر آبی بالازن سپهر الکتریک 4000”