کولر آبی روبروزن اینورتر آبسال 6000

فروش کولر آبسال با قیمت عمده

فروش آنلاین کولر آبی 6000 اینورتر روبروزن آبسال با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه کولرهای آبی  لورچ، برفاب، پلار، انرژی، سپهرالکتریک، مشهد دوام، امید و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

برند:

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

فروش انواع کولر آبی آبسال با تخفیف ویژه

فروش کولرهای آبی آبسال در اصفهان برای منزل یا محل کار جدید که نقل مکان کردید از نظر صرفه جویی در مصرف برق گزینه خوبی است و دستگاهی جدید و تکنولوژی ای به روز است و کولرهای آبی بسیار کارآمد می باشند و در دو نوع روبروزن و بالازن طراحی شده اند. که در تیپ روبروزن ظرفیت های 8000 اینورتور روبروزن پوشالی، 7600 کم مصرف نانو سلولزی روبروزن پوشالی، 7000 روبروزن پوشالی، مخصوص ساختمانها، آپارتمانها و واحدهای تجاری، 5500 روبروزن پوشالی، مخصوص منازل و واحدهای اداری 4000 روبروزن پوشالی، 3900 اینورتر روبروزن پوشالی، 3500 روبروزن پوشالی، مناسب برای مغازه ها و واحدهای اداری، 3200 مینی دریچه دار روبروزن پوشالی، 2500 مینی دریچه دار روبروزن پوشالی، 3200 مینی روبروزن پوشالی، کم مصرف و مقرون به صرفه بوده و با داشتن دریچه گردان تنظیم هوا امکان جابه جایی هوا در زوایای دلخواه را فراهم میکند پرتابل مدل AC26این محصول کوچک و قابل حمل است و به دو صورت کولر و پنکه قابل استفاده است و در تیپ بالازن در ظرفیت های 5800 بالازن پوشالی، 4800 بالازن پوشالی، 3800 بالازن پوشالی، مخصوص مکانهایی که ورودی کانال کولر در آنها از طریق پنجره یا بالکن ساختمان طراحی شده است.

رقبــای این شرکت که تولید کولر آبی انجام می دهند کولرهایی نظیر کولرآبـی لــورچ، کولر آبی انـــرژی، کولر آبی مهیاســان، کولر آبی سپهرالکتریک، کولر آبی برفــاب، کولر آبی پــلار، کولرآبی امیــد، کولر آبی مشهد دوام، کولرآبی آتــور، کولرآبی سرماســان، کولرآبی آزمایش، کولرآبی جنرال، کولرآبی آدنیس

مقایسه قطعات کولر آبی آبسال

کولر آبی آبسال مدل ACDC60 با قدرت بسیار بالایی طراحی شده که امکان هوایی خنک را در فصل گرم تابستان برای شما به ارمغان می آورد. این دستگاه با رده انرژی A بسیار کم مصرف بوده و برای مصارف خانگی و تجاری بسیار ایده آل می باشد.همچنین عملکرد ، راه اندازی و خاموش شدن کولر بدون سر و صدا تعبیه شده و از ایجاد شوکهای ناگهانی جلوگیری می کند.
کولر آبی آبسال تحت حمایت سازمان بهره وری انرژی ایران تولید شده و کاملا مطمئن و استاندارد می باشد. همچنین مزیتی که این کولر دارد وجود سیستم خاموشی خودکار بوده که در سه وضعیت مختلف عمل می کند . وضعیت اول هنگامی است که دکمه پمپ فشرده شود و کولر تا یک ساعت روشن نشود در این صورت پمپ به صورت اتوماتیک خاموش می گردد. وضعیت دوم در صورتی است که فن کولر به هر علتی(مثلا گیرپاژ و …)از کار بایستد و وضعیت سوم نیز زمانیست که سرعت موتور به هر علتی (مثلا پارگی تسمه) افزایش یابد بنابراین در چنین موقعیتهایی کولر به صورت خودکار خاموش شده و در صفحه نمایش علامت اخطار ظاهر می شود.
کولر ACDC60 آبسال دارای یک صفحه کلید هوشمند می باشد که علاوه برقابلیت نمایش دمای محیط میتوان در سه مرحله(کم – متوسط- زیاد) سرعت کولر را کم و زیاد کرد.همچنین بر روی این صفحه کلید عملکرد حالت اقتصادی ECO. نیز تعبیه شده که با انتخاب این حالت در لحظه اول خنکی بیشتری ایجاد می شود ولی بطور اتوماتیک و با توجه به دمای محیط از سرعت آن کم می گردد تا مصرف برق به حداقل برسد.
ویژگی دیگری که در این کولر تعبیه شده وجود تایمر 24 ساعته می باشد که ازاین طریق به راحتی می توان زمان روشن و خاموش شدن کولر را نیز تنظیم کرد. در ضمن اگر طی 24 ساعت هیچ گونه فرمانی به کولر داده نشود کولر با توجه به تایمر به صورت خودکار خاموش می شود

  •  دارای بازده انرژی A

  •  دارای پروانه یکپارچه ، بدون لرزش و صدا

  •  ورق گالوانیزه مرغوب وارداتی ، با پوشش ضخیمی از رنگ پودری

  •  تا 62% مصرف برق کمتر نسبت به سایر کولرهای آبی

  •  مجهز به پمپ کم مصرف میباشد

  •  مقاوم در برابر نوسانات ولتاژ برق، بدون بروز اختلال در کار کولر

  •  دارای سه دور سرعت موتور که هر کدام به طور جداگانه قابل تنظیم است.

  •  اگر تا یک ساعت پس از روشن شدن پمپ آب، موتور کولر روشن نگردد، پمپ آب به طور خودکار خاموش می شود.

  •  در صورتی که طی 24 ساعت هیچ فرمانی به کولر داده نشود،(جهت حصول اطمینان از حضور ساکنین در منزل) کولر به صورت خودکارخاموش می گردد.

  •  بعد از 1500 ساعت کارکرد کولر، جهت تعویض پوشال، علامت اخطار بر روی صفحه نمایش ظاهر خواهد شد.

  •  موتور به صورت SOFT STARTیعنی بدون سروصدا روشن و خاموش می شود و از ایجاد شوکهای ناگهانی در کولر جلوگیری می کند.

  •  محافظت شده در برابر گیرپاژ یاتاقان ها با نمایش خطای E4

  •  تحت حمایت سازمان بهره وری انرژی ایران

  •  دارای 2 سال ضمانت محصول و 5 سال ضمانت الکتروموتور، برد الکتریکی و کلید کنترل الکترونیک

الف:نمایشگر دمای محیط

ب: تایمر جهت تنظیم زمان روشن و خاموش شدن کولر طی یک شبانه روز

ج:مجهز به گزینه ECO(مصرف بهینه)

مشخصات عمومی
مدل ACDC60
برچسب انرژی A
شرکت سازنده آبسال
ساخت ایران
مدت گارانتی 2 سال
مشخصات فنی
جنس بدنه گالوانیزه
ظرفیت هوادهی 6000
راندمان -
نوع برق مصرفی 220 ولت
نوع نصب کولر آبی
نوع پوشال پوشال معمولی
حجم هوادهی - m3/h 5950
نوع موتور اینورتر ( کم مصرف )
توان موتور - hp 1/60 اسب بخار
قدرت پمپ 1/60 اسب بخار
سیستم سرمایشی تبخیری
ترموستات ندارد
ریموت کنترل دارد
تایمر دارد
مشخصات فیزیکی
رنگ سبز ،سفید
kg - وزن 66 kg
ابعاد - cm 87 * 100 * 87

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر آبی روبروزن اینورتر آبسال 6000”