کولر گازی ال جی 12000 مدل NEW TITAN

فروش آنلاین کولر گازی و اسپلیت ال جی (LG) 12000 نیوتایتان مدل NB127TQ با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه کولرهای گازی میدیا، گری، سامسونگ، اجنرال، هایسنس، گرین، وستن ایر، پاناسونیک، کول هاوس، گاسونیک، ایران رادیاتور، تک الکتریک، تی سی ال (TCL)، آیوا، و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

ظرفیت سرمایش (BTU/h)

12000

موقعیت نصب

دیواری

اینورتر

فاقد اینورتر

منطقه جغرافیایی

معتدل

برند:

عدم موجودی کالا

توضیحات

کولر گازی ال جی 12000 مدل نیو تایتان (NEW TITAN) دارای قدرت پرتاب باد تا 10 متر است و با قدرت بالا می تواند یک اتاق را در مدت کوتاه خنک کند. این کولر گازی دیواری به دلیل وجود 14 پره در هر اینچ کمپرسور و فیلتر پلاسمستر آیونایزر دارای راندمان بالایی است. از جمله ویژگی های این کولر گازی و اسپلیت راندمان بهتر نسبت به سایر مدل ها به دلیل وجود 14 پره (فین) در هر اینچ کمپرسور و فیلتر پلاسمستر آیونایزر می باشد. این کولر گازی برند ال جی ساخت کشور کره است ولی در ایران نمایندگی گلدیران تنها نماینده رسمی این شرکت می باشد. رده انرژی این دستگاه گرید B است. در این دستگاه با قرارگرفتن یک لایه از طلا در پره‌های کندانسور باعث شده تا این قسمت در مقابل تغییرات شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی داشته‌ باشد و از خوردگی آن‌ها جلوگیری شود. فیلتر پلاس مستر آیونایزر در کولرهای ال‌جی باعث از بین رفتن ذرات ریز معلق در هوا، میکروی و باکتری‌ها و ذرات آلرژی‌زا می‌شود. به علاوه، پرده‌ها و مبلمان منزل را هم یونیزه می‌کند تا در محیطی کاملا سالم و امن تنفس کنید. قابلیت دیگری در این کولرها وجود دارد که فیلترهای هوا را به صورت خودکار از باکتری‌ها و بوی بد تمیز می‌کند.

مشخصات کولر گازی ال جی 12000 مدل NEW TITAN

  • کمپرسور کولرهای نیو تایتان طوری ساخته شده‌ که می‌تواند در مناطق استوایی و حاره‌ای که گرمای هوا بسیار شدید است عملکرد درستی داشته‌باشد.
  • در قسمت یونیت خارجی، از پره‌های (Fin) طلا استفاده شده‌است. قرارگرفتن یک لایه از طلا در پره‌های کندانسور باعث می‌شود تا این قسمت در مقابل تغییرات شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی داشته‌ باشد و از خوردگی آن‌ها جلوگیری شود.
  • فیلتر پلاس مستر آیونایزر با تولید بیش از 3 میلیون یون در هر دقیقه باعث ازبین رفتن تمام ذرات آلرژی زا، ویروس ها، باکتری ها و دیگر ذرات معلق در فضا می شود و تمام اجسام موجود در فضای کاربر از جمله مبل، پرده و حتی لباس ها را هم یونیزه می کند. پلاس‌مستر یونایزر پلاس به از بین بردن بوی بد در خانه کمک می‌کند و آنها را به اندازه ۲٫۱ واحد در ۶۰ دقیقه کاهش می‌دهد.
  • فیلتر محافظ دوگانه که قابلیت حذف ذرات و باکتری ها تا قطر بیشتر از 10 میکرون را دارا می باشد.
  • قابلیت پاک‌کنندگی خودکار بوهای نامطبوع را از بین می‌برد و از تشکیل ریزگردها و باکتری در مبدل گرما خودداری می‌کند. این قابلیت با خشک کردن بخش مبدل هوا و استریلیزه کردن فضای داخلی دستگاه تهویه مطبوع با یون‌های پلاس‌مستر هوایی خالص‌تر ایجاد می‌کند.
  • دستگاه های تهویه مطبوع ال جی، هوای خنک را تا فاصله 10 متر در سرتاسر محیط هدایت کرده و فضایی خنک را در فضاهای بزرگ بوجود می آورد.
  • با فعال کردن این قابلیت، دستگاه به صورت خودکار هر 30 دقیقه یکبار دما را یک درجه افزایش می دهد و این فرآیند در زمان استراحت، با افزایش 2 درجه ای دما همراه خواهد بود.

خرید کولر گازی ال جی 12000 مدل NEW TITAN

قیمت کولر گازی ال جی 12000 مدل NEW TITAN را یا در صورت موجودی روی سایت مشاهده و خرید خود را آنلاین ثبت نمایید و در وقت خود صرفه جویی کنید یا در صورت ناموجودی با کارشناسان ما در فروشگاه سپهر انرژی در تماس باشید تا محصولات جایگزین را به شما معرفی و راهنمایی لازم را انجام دهند.

مشخصات عمومی
مدل NB126TQ
مدل پنل داخلی NB126TQ
مدل پنل خارجی NB126TQ
برچسب انرژی B
ساخت کره جنوبی
گارانتی شرکت گلدیران
مدت گارانتی 5 سال کمپرسور - 18 ماه کلیه قطعات
مشخصات فنی
موقعیت نصب دیواری
عملکرد سرمایش / گرمایش
نوع برق مصرفی تک فاز - 220 ولت
اینورتر ندارد
نوع کمپرسور روتاری
مبرد R22
منطقه جغرافیایی معتدل
جریان برق مصرفی - Amp 5.3 / 5.3
ظرفیت سرمایش ( BTU/h ) 12000
ظرفیت گرمایش ( BTU/h ) 12700
برق ورودی سرمایش/گرمایش( KW ) -
صدا پنل داخلی در حالت سرمایش (( H/M/L/Q )) ( dB(A) ) 41/37/33
صدا پنل خارجی در حالت سرمایش ( dB(A) ) 52
میزان گردش هوا (زیاد) ( M۳/h ) -
اتصالات لوله ((کوچک/ بزرگ)) ( Inch ) 1/4 - 1/2
حداکثر طول لوله کشی - m 15
حداکثر ارتفاع لوله کشی - m 7
بازدهی دستگاه در حالت سرمایش - EER 3.05
بازدهی دستگاه در حالت گرمایش - COP 3.31
رطوبت زدایی ( l/h ) -
محل اتصال برق به دستگاه (پنل داخلی/ پنل خارجی) -
دامنه کارکرد 10 - الی 46
ریموت کنترل دارد
مشخصات فیزیکی
وزن پنل داخلی ( kg ) 8.8
وزن پنل خارجی ( kg ) 33.5
ابعاد خالص H*W*D پنل داخلی ( mm ) 302*837*189
ابعاد خالص H*W*D پنل خارجی ( mm ) 541*770*245

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی ال جی 12000 مدل NEW TITAN”