کولر گازی ال جی 12000 اینورتر مدل ART COOL

فروش آنلاین کولر گازی و اسپلیت ال جی (LG) 12000 اینورتر مدل AV126MTQ با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه کولرهای گازی اجنرال، هایسنس، سامسونگ، میدیا، پاناسونیک، کول هاوس، گاسونیک، گری، گرین، ایران رادیاتور، وستن ایر، تک الکتریک، تی سی ال (TCL)، آیوا، و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

ظرفیت سرمایش (BTU/h)

12000

موقعیت نصب

دیواری

اینورتر

اینورتر دار

منطقه جغرافیایی

معتدل

برند:

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

فروش انواع کولر گازی ال جی با تخفیف ویژه

 اسپلیت دیواری اینورتر ال جی LG سرد و گرم مدل آرت کول با ظرفیت 12000 BTU مناسب برای فضای تا 30 مترمربع می باشد. تکنولوژی اینورتر به کار رفته در این کولر گازی و اسپلیت دیواری باعث شده مصرف برق تا 60% کاهش پیدا کرده است. از جمله ویژگی های این دستگاه توانایی عملکرد موتور تا 10- درجه هوای بیرون ، قابلیت پرتاب باد تا 10 متر ، فیلتر های چندگانه پلاسما ، ضد آلرژی و ضد آنفلانزا H1N1 میباشد.

کولر گازی ال جی آرت کول  ساخت کره، با 60% صرفه جویی در مصرف انرژی و گرید انرژی مصرفی A، با قدرت پرتاب باد فوق العاده زیاد 10 متر، صدای بسیار کم در حین کار (19 دسی بل)، دارای فیلترهای چندگانه و همچنین استفاده از گاز R410 سازگار با محیط زیست می باشد اسپلیت ال جی مدل آرت کول دارای 10 سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه گارانتی سایر قطعات همراه با 10 سال خدمات پس از فروش و نصب رایگان همراه با 5 متر لوله رایگان می باشد.

مشخصات کولرگازی ال جی 12000 اینورتر

  • شرکت ال جی با استفاده از تکنولوژی اینورتر توانسته تا 60% در مصرف برق صرفه جویی کند
  • طراحی بهینه خروجی هوا، باعث انتشار جریان هوایی قدرتمند می‎شود که اتاق را به‎سرعت خنک می‎ کند.
  • دستگاه های تهویه مطبوع ال جی، هوای خنک را تا فاصله 10 متر در سرتاسر محیط هدایت کرده و فضایی خنک را در فضاهای بزرگ بوجود می آورد.
  • این سیستم سبب می شود تا با توزیع باد در چهار جهت، تمامی فضای کاربر به طور یکسان خنک شود.
  • فیلتر محافظت چندگانه مجهز به فناوری ۳M بار الکترواستاتیک قدرتمندی را با پوشش ضدحساسیت و باکتری منحصربه‌فردی همراه می‌کند که قادر است هر گونه قارچ، باکتری، گردوخاک، اجزای ناقل ویروس و مواد حساسیت‌زا را از خانه بزداید. فیلتر پیشرفته ۹۹٫۹ درصد همه ویروس‌ها را طی ۱۵ دقیقه و ۹۹٫۹ درصد از باکتری‌ها را طی ۱۰ دقیقه از بین می‌برد.با استفاده از  این تکنولوژی در فیلترهای 3M تمای ذرات آلوده با قطر بیشتر از 3 میکرون از بین خواهند رفت
  • این فیلتر قابلیت حذف ذرات و باکتری ها تا قطر بیشتر از 10 میکرون را دارا می باشد.
  • دستگاههای ال جی با بهره گیری از تکنولوژی BLDC در موتور فن دستگاه و همچنین پره های مورب در بلور فن باعث کاهش سطح صدا تا 19 دسی بل گردیده است. به حداقل رساندن فشار سطح پره در تماس با هوا، پایین ترین میزان سطح صدا تولیدی بلوور پنل داخلی را برای کاربران ال جی به ارمغان آورده است.با گشتاور قوی و مغناطیس نئودیمیم قدرتمند در داخل روتور ، موتور BLDC  حجم هوا بزرگ و فشار استاتیک بالایی را فراهم می کند. کنترل دقیق سرعت، 13 مراحله مختلف که باعث می شود عملیات نرم و صاف انجام گیرد را فراهم می کند . هر دو سر و صدای الکتریکی و مکانیکی کمتر شده، و سرعت عمل بالا در دسترس است.
  • مبدل حرارتی در کندانسور بیرونی با استفاده از پوشش اپوکسی طلایی رنگ Gold Fin پوشیده شده تا از خوردگی و فرسایش ناشی از شرایط محیطی به ویژه در مناطق شرجی و با رطوبت بالا در امان باشد.
  • با فعال کردن این قابلیت، دستگاه به صورت خودکار هر 30 دقیقه یکبار دما را یک درجه افزایش می دهد و این فرآیند در زمان استراحت، با افزایش 2 درجه ای دما همراه خواهد بود.

قیمت کولرگازی ال جی 12000 اینورتر سرمایش و گرمایش

خرید آنلاین کولرگازی ال جی 12000 اینورتر مدل ART COOL تجربه خریدی آسان و هوشمند را به شما مشتریان عرضه می کند. شما با ثبت خرید خود روی سایت تاسیسات سرمایش و گرمایش سپهر انرژی در زمان خود صرفه جویی نمایید و سریعا در هر نقطه از ایران محصول را دریافت نمایید.

مشخصات عمومی
مدل AV126MTQ
مدل پنل داخلی AV126MTQ
مدل پنل خارجی AV126MTQ
برچسب انرژی A+
ساخت کره جنوبی
گارانتی شرکت گلدیران
مدت گارانتی 10 سال کمپرسور - 18 ماه کلیه قطعات
مشخصات فنی
موقعیت نصب دیواری
عملکرد سرمایش / گرمایش
نوع برق مصرفی تک فاز - 220 ولت
اینورتر دارد
نوع کمپرسور روتاری
مبرد R410
منطقه جغرافیایی معتدل
جریان برق مصرفی - Amp 4.65/4.6
ظرفیت سرمایش ( BTU/h ) 12000
ظرفیت گرمایش ( BTU/h ) 3037 - 13652 -17406
برق ورودی سرمایش/گرمایش( KW ) -
صدا پنل داخلی در حالت سرمایش (( H/M/L/Q )) ( dB(A) ) 39/33/23/19
صدا پنل خارجی در حالت سرمایش ( dB(A) ) 47
میزان گردش هوا (زیاد) ( M۳/h ) -
اتصالات لوله ((کوچک/ بزرگ)) ( Inch ) 1/4-3/8
حداکثر طول لوله کشی - m 15
حداکثر ارتفاع لوله کشی - m 7
بازدهی دستگاه در حالت سرمایش - EER 3.47
بازدهی دستگاه در حالت گرمایش - COP 3.81
رطوبت زدایی ( l/h ) -
محل اتصال برق به دستگاه (پنل داخلی/ پنل خارجی) -
دامنه کارکرد 10 - الی 46
ریموت کنترل دارد
مشخصات فیزیکی
وزن پنل داخلی ( kg ) 11
وزن پنل خارجی ( kg ) 28
ابعاد خالص H*W*D پنل داخلی ( mm ) 285*885*210
ابعاد خالص H*W*D پنل خارجی ( mm ) 483*717*230

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی ال جی 12000 اینورتر مدل ART COOL”