کولر گازی ال جی 24000 اینورتر مدل NEXT PLUS II

فروش آنلاین کولر گازی و اسپلیت ال جی (LG) 24000 اینورتر مدل BV246STQ با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه کولرهای گازی میدیا، اجنرال، گری، هایسنس، گرین، سامسونگ، وستن ایر، پاناسونیک، کول هاوس، گاسونیک، ایران رادیاتور، تک الکتریک، تی سی ال (TCL)، آیوا و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

ظرفیت سرمایش (BTU/h)

24000

موقعیت نصب

دیواری

اینورتر

اینورتر دار

منطقه جغرافیایی

معتدل

برند:

عدم موجودی کالا

توضیحات

فروش کولر گازی ال جی با تخفیف ویژه

کولر گازی 24000 ال جی سری NEXT PLUS II مدل BV246STQ محصولی کم مصرف و بی نظیر با طراحی دیواری و توانایی سرمایش و گرمایش، محیط زندگی شما را در تمام فصول سال در دمایی دلپذیر و مطلوب نگه خواهد داشت. ویژگی منحصر بفرد این دستگاه کم مصرف بودن آن است به طوری که دارای سطح مصرف انرژی +A می باشد که با بهره گیری از نسل جدید کمپرسورهای اینورتر با گاز خنک کننده R410a موجب می گردد موتور دستگاه بتواند با فرکانس و سرعت متغیر کار کرده و مصرف انرژی برق را تا میزان 73% کاهش دهد. فیلتر تصفیه یون ساز و محافظ تعبیه شده درون این کولر گازی با تولید بیش از 3 میلیون یون در دقیقه تمام ذرات آلرژی زا، ویروس ها، باکتری ها و دیگر ذرات معلق در فضا را از بین می برد و طی مدت 60 دقیقه بطور کامل محیط را بوزدایی نموده و به نوعی هوا را تصفیه می کند و در ضمن اجسام موجود در فضا را نیز استریل می کند تا سلامت شما و عزیزانتان کاملا حفظ گردد .کولرگازی دو تکه 24000 نکست پلاس ال جی مناسب برای فضایی در حدود 50 متر مربع بوده و مجهز به سیستم اسکن هوشمند است که از طریق سنسور تعبیه شده روی بدنه فضای محیط را اسکن کرده و با توجه به تعداد افراد، جهت پرتاب باد را بصورت مستقیم یا غیرمستقیم و میزان سرمایش را کاهش یا افزایش می دهد. در حالت خواب عمیق دستگاه دمای تنظیم شده را هر 30 دقیقه یک درجه افزایش می دهد تا خوابی آسوده و لذت بخش داشته باشید. این کولر گازی با عملکرد تک فاز کار می کند و پنل خارجی آن مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و شرایط جوی دارد، ظرفیت سرمایشی و گرمایشی دستگاه 24000 می باشد که با تولید صدای کم حدود 29-49 دسی بل بدون هیچگونه مزاحمتی کار خواهد کرد. همچنین این کولر با سیستم توزیع باد 4 جهته، سرمایش سریع و سرعت پرتاب باد 15 متر فضای وسیعی را تحت پوشش قرار می دهد. درضمن نمایشگر موجود روی پنل همراه با دستگاه کنترل از راه دور باعث سهولت در استفاده و انجام تنظیمات دلخواه توسط شما خواهد شد. همچنین میزان مصرف انرژی میانگین و لحظه ای روی این نمایشگر نشان داده می شود.

مشخصات کولر گازی ال جی 24000 اینورتر

  • طراحی بهینه خروجی هوا، باعث انتشار جریان هوایی قدرتمند می‎شود که اتاق را به‎سرعت خنک می‎ کند.
  • این سیستم سبب می شود تا با توزیع باد در چهار جهت، تمامی فضای کاربر به طور یکسان خنک شود.
  • دستگاه های تهویه مطبوع ال جی، هوای خنک را تا فاصله 15 متر در سرتاسر محیط هدایت کرده و فضایی خنک را در فضاهای بزرگ بوجود می آورد.
  • تکنولوژی اسکن هوشمند ال جی با اسکن هوشمند محیط، وجود یا عدم وجود کاربران در محیط را شناسایی کرده و بر اساس آن، جهت پرتاب و میزان خنکی را تنظیم میکند. قابلیت اسمارت اسکن با استفاده از اشعه ماوراء بنفش و با ثبت گرمای بدن انسان‌های حاضر در محیط، هر 20 دقیقه یک بار تعداد افراد حاضر در محیط را سنجیده و در صورت عدم حضور کاربر در محیط، سیستم با کاهش فرایند سرمایشی دستگاه، در هر 20 دقیقه یک درجه دمای محیط را افزایش داده و از اتلاف بیهوده انرژی جلوگیری می کند .
  • این قابلیت باعث ایجاد جریان هوای مطلوب به صورت مستقیم و غیر مستقیم می گردد.
  • با یکبار فشار دادن دکمه نمایشگر مصرف انرژی، میزان مصرف انرژی در آن لحظه نشان داده می شود و در صورت فشار مجدد دکمه میانگین مصرف انرژی طی زمان روشن بودن دستگاه (برحسب کیلووات) نشان داده می شود.
  • با بکارگیری پره های (فین ها) طلایی در قسمت خارجی دستگاه (کندانسور) ، مبدل حرارتی از خوردگی و فرسایش حاصل از شرایط آب و هوایی خارجی در امان می ماند.
  • شرکت ال جی با استفاده از تکنولوژی اینورتر توانسته تا 60% در مصرف برق صرفه جویی کند
  • فیلتر پلاس مستر آیونایزر با تولید بیش از 3 میلیون یون در هر دقیقه باعث ازبین رفتن تمام ذرات آلرژی زا، ویروس ها، باکتری ها و دیگر ذرات معلق در فضا می شود و تمام اجسام موجود در فضای کاربر از جمله مبل، پرده و حتی لباس ها را هم یونیزه می کند. پلاس‌مستر یونایزر پلاس به از بین بردن بوی بد در خانه کمک می‌کند و آنها را به اندازه ۲٫۱ واحد در ۶۰ دقیقه کاهش می‌دهد.
  • قابلیت پاک‌کنندگی خودکار بوهای نامطبوع را از بین می‌برد و از تشکیل ریزگردها و باکتری در مبدل گرما خودداری می‌کند. این قابلیت با خشک کردن بخش مبدل هوا و استریلیزه کردن فضای داخلی دستگاه تهویه مطبوع با یون‌های پلاس‌مستر هوایی خالص‌تر ایجاد می‌کند.
  • فیلتر محافظت چندگانه مجهز به فناوری ۳M بار الکترواستاتیک قدرتمندی را با پوشش ضدحساسیت و باکتری منحصربه‌فردی همراه می‌کند که قادر است هر گونه قارچ، باکتری، گردوخاک، اجزای ناقل ویروس و مواد حساسیت‌زا را از خانه بزداید. فیلتر پیشرفته ۹۹٫۹ درصد همه ویروس‌ها را طی ۱۵ دقیقه و ۹۹٫۹ درصد از باکتری‌ها را طی ۱۰ دقیقه از بین می‌برد.با استفاده از  این تکنولوژی در فیلترهای 3M تمای ذرات آلوده با قطر بیشتر از 3 میکرون از بین خواهند رفت
  • این فیلتر قابلیت حذف ذرات و باکتری ها تا قطر بیشتر از 10 میکرون را دارا می باشد.
  • با فعال کردن این قابلیت از طریق کنترل، دستگاه به صورت خودکار هر 30 دقیقه یکبار دما را یک درجه افزایش می دهد و این فرآیند در زمان استراحت، با افزایش 2 درجه ای دما همراه خواهد بود.
  • طراحی دقیق اجزای مربوط به قسمت نصب سیستم تهویه مطبوع ال جی، امکان نصب ساده آن را فراهم آورده است. و به تعداد نفرات کمتری برای نصب دستگاه نیاز می باشد و همچنین نصب دستگاه در مدت زمان بسیار کوتاه تری صورت می پذیرد.
مشخصات عمومی
مدل NP247SK1
مدل پنل داخلی NP247SK1
مدل پنل خارجی NP247SK1
برچسب انرژی A+
ساخت کره جنوبی
گارانتی شرکت گلدیران
مدت گارانتی 10 سال گارانتی کمپرسور - 18 ماه کلیه قطعات
مشخصات فنی
موقعیت نصب دیواری
عملکرد سرمایش و گرمایش
نوع برق مصرفی تک فاز - 220 ولت
اینورتر اینورتر دار
نوع کمپرسور روتاری
مبرد R410
منطقه جغرافیایی معتدل
جریان برق مصرفی - Amp 9.4/9.6
ظرفیت سرمایش ( BTU/h ) 24000
ظرفیت گرمایش ( BTU/h ) Min 3070-Max 30043
صدا پنل داخلی در حالت سرمایش (( H/M/L/Q )) ( dB(A) ) 49/44/40/29
صدا پنل خارجی در حالت سرمایش ( dB(A) ) 59
میزان گردش هوا (زیاد) ( M۳/h ) -
اتصالات لوله ((کوچک/ بزرگ)) ( Inch ) 3/8 - 5/8
حداکثر طول لوله کشی - m 30
حداکثر ارتفاع لوله کشی - m 15
بازدهی دستگاه در حالت سرمایش - EER 3.61
بازدهی دستگاه در حالت گرمایش - COP 3.89
دامنه کارکرد 10 - الی 46
ریموت کنترل دارد
مشخصات فیزیکی
وزن پنل داخلی ( kg ) 14.5
وزن پنل خارجی ( kg ) 46
ابعاد خالص H*W*D پنل داخلی ( mm ) 1090*330*248
ابعاد خالص H*W*D پنل خارجی ( mm ) 870*880*320

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی ال جی 24000 اینورتر مدل NEXT PLUS II”