کولر گازی ال جی 12000 اینورتر مدل NEXT PLUS II

فروش آنلاین کولر گازی و اسپلیت اینورتر ال جی (LG) 12000 اینورتر با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه کولرهای گازی سامسونگ، اجنرال، هایسنس، گری، میدیا، پاناسونیک، گرین، کول هاوس، گاسونیک، ایران رادیاتور، وستن ایر، تک الکتریک، تی سی ال (TCL)، آیوا، و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

ظرفیت سرمایش (BTU/h)

12000

موقعیت نصب

دیواری

اینورتر

اینورتر دار

منطقه جغرافیایی

معتدل

برند:

عدم موجودی کالا

توضیحات

شرکت ال جی (LG) بدون شک یکی از بزرگ ترین و معتبرترین فروش در زمینه تولید تجهیزات تهویه مطبوع در جهان می باشد. فروش و تولید بیش از 12 میلیون دستگاه کولر گازی ال جی در سال، بهره گیری از فناوری‌های روز دنیا، بهینه سازی محصولات در جهت کاهش هزینه و مقرون به صرفه بودن، بازاریابی دقیق و بسیاری عوامل دیگر باعث شده شرکت ال جی حدود 20 درصد از کل فروش کولرگازی و اسپلیت را در بازار جهانی در اختیار داشته باشد. کولر گازی های ال جی باعث شده که با جذب و رها کردن حرارت بیشتر، هوای خنک‌تری را به فضای داخل اتاق برساند.تنوع و زیبایی محصولات، تجدید طراحی و مدل‌های به روز در هر سال، گارانتی و شبکه گسترده خدمات پس از فروش توسط شرکت گلدیران، نصب رایگان در تمامی تقاط کشور و شهر اصفهان، تبلیغات گسترده و تنوع کامل این برند از مهم ترین عوامل استقبال گسترده مصرف کنندگان از برند کولرهای گازی اسپلیت ال جی (LG) در ایران و شهر اصفهان می باشد.

کولر گازی ال جی 12000 اینورتر محصولی کم مصرف و بی نظیر با طراحی دیواری و قابلیت سرمایش و گرمایش است از ویژگی منحصر بفرد این کولر گازی دیواری می توان به کم مصرف بودن آن و برچسب انرژی A+ آن اشاره کرد. این مدل کولرگازی و اسپلیت از نسل جدید کمپرسورهای اینورتر با گاز خنک کننده R410a استفاده می کنند که باعث می شود موتور دستگاه بتواند با فرکانس و سرعت متغیر کار کرده و مصرف انرژی برق را تا میزان 73% کاهش دهد. فیلتر تصفیه یون ساز و محافظ تعبیه شده درون این کولر گازی دیواری با تولید بیش از 3 میلیون یون در دقیقه تمام ذرات آلرژی زا، ویروس ها، باکتری ها و دیگر ذرات معلق در فضا را از بین می برد و طی مدت 60 دقیقه بطور کامل محیط را بوزدایی نموده و به نوعی هوا را تصفیه می کند . این مدل کولر گازی دیواری مناسب برای فضایی در حدود 25 متر مربع است و قابلیت پرتاب باد در چهار جهت را دارد.

مشخصات کولر گازی کولر گازی ال جی 12000 اینورتر

  • طراحی بهینه خروجی هوا، باعث انتشار جریان هوایی قدرتمند می شود که اتاق را به ‎سرعت خنک می‎ کند.
  • مجهز به سیستم پرتاب هوای 4 جهته که باعث توزیع باد و خنک کنندگی به طور یکسان می شود.
  • دارای قدرت باد تا 15 که فضاهای بزرگ را نیز پوشش می دهد.
  • تکنولوژی اسکن هوشمند ال جی با اسکن هوشمند محیط، وجود یا عدم وجود کاربران در محیط را شناسایی کرده و بر اساس آن، جهت پرتاب و میزان خنکی را تنظیم میکند.
  • اسکن هوشمند و جریان هوای بهینه که باعث ایجاد جریان هوای مطلوب به صورت مستقیم و غیر مستقیم می گردد.
  • دارای نشانگر مصرف انرژی
  • استفاده از پره های طلایی در قسمت خارجی دستگاه (کندانسور) که باعث می شود مبدل حرارتی از خوردگی و فرسایش حاصل از شرایط آب و هوایی خارجی در امان باشد.
  • استفاده از تکنولوژی اینورتر که باعث می شود تا 60% در مصرف برق صرفه جویی کند.
  • دارای فیلتر پلاس مستر آیونایزر که با تولید بیش از 3 میلیون یون در هر دقیقه باعث ازبین رفتن تمام ذرات آلرژی زا، ویروس ها، باکتری ها و دیگر ذرات معلق در فضا می شود.
  • قابلیت پاک‌کنندگی خودکار بوهای نامطبوع که از تشکیل ریزگردها و باکتری در مبدل گرما خودداری می‌کند. این قابلیت با خشک کردن بخش مبدل هوا و استریلیزه کردن فضای داخلی دستگاه تهویه مطبوع با یون‌های پلاس‌مستر هوایی خالص‌تر ایجاد می‌کند.
  • فیلتر محافظت چندگانه مجهز به فناوری ۳M بار الکترواستاتیک قدرتمندی را با پوشش ضد حساسیت و باکتری منحصربه‌فردی همراه می‌کند که قادر است هر گونه قارچ، باکتری، گردوخاک، اجزای ناقل ویروس و مواد حساسیت‌زا را از خانه بزداید. این فیلتر قابلیت حذف ذرات و باکتری ها تا قطر بیشتر از 10 میکرون را دارا می باشد.
  • قابلیت سیستم خواب در دستگاه که از طریق کنترل دستگاه به صورت خودکار هر 30 دقیقه یکبار دما را یک درجه افزایش می دهد و این فرآیند در زمان استراحت، با افزایش 2 درجه ای دما همراه خواهد بود.
  • نصب سریع و آسان

قیمت کولر گازی ال جی 12000 اینورتر

فروشگاه تاسیسات سرمایش و گرمایش سپهر انرژی، نمایندگی کولر گازی و اسپلیت ال جی در اصفهان را داشته برای خرید کولر گازی ال جی 12000 اینورتر می توانید یا از طریق سایت و ثبت خرید آنلاین یا به صورت تلفنی خرید خود را انجام داده تا در اسرع وقت و کوتاهترین زمان خرید خود را در هرنقطه در ایران دریافت نمایید.

مشخصات عمومی
مدل NP127SK1
مدل پنل داخلی NP127SK1
مدل پنل خارجی NP127SK1
برچسب انرژی A+
ساخت کره جنوبی
گارانتی شرکت گلدیران
مدت گارانتی 10 سال گارانتی کمپرسور - 18 ماه کلیه قطعات
مشخصات فنی
موقعیت نصب دیواری
عملکرد سرمایش / گرمایش
نوع برق مصرفی تک فاز - 220 ولت
اینورتر دارد
نوع کمپرسور روتاری
مبرد R410
منطقه جغرافیایی معتدل
جریان برق مصرفی - Amp 4.4/4.7
ظرفیت سرمایش ( BTU/h ) 12000
ظرفیت گرمایش ( BTU/h ) Min 3038 - Max 17411
صدا پنل داخلی در حالت سرمایش (( H/M/L/Q )) ( dB(A) ) 41/35/27/22
صدا پنل خارجی در حالت سرمایش ( dB(A) ) 49
میزان گردش هوا (زیاد) ( M۳/h ) -
اتصالات لوله ((کوچک/ بزرگ)) ( Inch ) 1/4 - 3/8
حداکثر طول لوله کشی - m 15
حداکثر ارتفاع لوله کشی - m 7
بازدهی دستگاه در حالت سرمایش - EER 3.32
بازدهی دستگاه در حالت گرمایش - COP 3.81
دامنه کارکرد 10 - الی 46
ریموت کنترل دارد
مشخصات فیزیکی
وزن پنل داخلی ( kg ) 9
وزن پنل خارجی ( kg ) 28
ابعاد خالص H*W*D پنل داخلی ( mm ) 885*295*200
ابعاد خالص H*W*D پنل خارجی ( mm ) 717*483*230

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی ال جی 12000 اینورتر مدل NEXT PLUS II”