کولر گازی گاسونیک 12000 مدل GOSONIC GAC 2912

فروش کولر گازی گاسونیک با قیمت عمده در اصفهان

فروش آنلاین کولرگازی و اسپلیت گاسونیک 12000 مدل GOSONIC GAC-2912 با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه کولرهای گازی پاناسونیک، میدیا، اجنرال، کول هاوس، ال جی (LG)، سامسونگ، هایسنس، گری، گرین، ایران رادیاتور، وستن ایر، تک الکتریک، تی سی ال (TCL)، آیوا، و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

ظرفیت سرمایش (BTU/h)

12000

موقعیت نصب

دیواری

اینورتر

فاقد اینورتر

منطقه جغرافیایی

معتدل

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

فروش انواع  کولر گازی گاسونیک در اصفهان با تخفیف ویژه

ویژگی منحصر بفرد این دستگاه کم مصرف بودن آن است به طوری که دارای سطح مصرف انرژی +A می باشد که با بهره گیری از نسل جدید کمپرسورهای اینورتر با گاز خنک کننده R410a موجب می گردد موتور دستگاه بتواند با سرعت متغیر کار کرده و مصرف انرژی برق را تا میزان ۷۳% کاهش دهد. کولر گازی های گاسونیک باعث جذب هوای گرم داخل و توليد هوای خنک از طريق تبخير مايع مبرد به گاز در اواپراتور می شود و خدمات پس از فروش مناسب سهمی بزرگی از بازار کولر گازی و اسپلیت های دیواری، ایستاده و داکت اسپلیت را در ایران و شهر اصفهان از آن خود ساخته که در ظرفیت های کولرگازی و اسپلیت گاسونیک 30000 با قابلیت سرمایش و گرمایش مدل GOSONIC GAC 2930، مناسب برای مناطق گرمسیری و معتدل که در فضاهای از 70 تا 100 متر مربع استفاده می شود. کولر گازی و اسپلیت گاسونیک 24000  با قابلیت سرمایش و گرمایش مدل GAC 2724، کولر گازی و اسپلیت گاسونیک 24000  با قابلیت سرمایش و گرمایش مدل GOSONIC GAC-2924 ، کولر گازی گاسونیک 24000 اینورتر مدل GOSONIC GAC 3124، مناسب برای مناطق گرمسیری و معتدل که در فضاهای از 50 تا 70 متر مربع استفاده می شود. گولر گازی گاسونیک 18000 قابلیت سرمایش و گرمایش مدل GOSONIC GAC 2718، کولر گازی گاسونیک 18000 با قابلیت سرمایش و گرمایش مدل GOSONIC GAC 2918، کولر گازی گاسونیک 18000 اینورتر مدل GOSONIC GAC 3118، مناسب برای مناطق گرمسیری و معتدل که در فضاهای از 30 تا 45 متر مربع استفاده می شود. کولر گازی گاسونیک 12000 با قابلیت سرمایش و گرمایش مدل GOSONIC GAC 2712، کولر گازی گاسونیک 12000 اینورتر مدل GOSONIC GAC-3112 مناسب برای مناطق گرمسیری و معتدل که در فضاهای از 25 تا 30 متر مربع استفاده می شود.

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیر کولرگازی اجنرال، کولرگازی آیوا، کولرگازی ال جی(LG) ، کولرگازی سامسونگ، کولرگازی میدیا،  کولرگازی هایسنس ، کولرگازی کول هاوس، کولرگازی گری، کولرگازی گرین، کولرگازی ایران رادیاتور، کولرگازی تی سی ال(TCL) کولرگازی تک الکتریک، کولرگازی پاناسونیک، کولرگازی وستن ایر

فروش کولر گازی گاسونیک با قیمت عمده در اصفهان

کولرگازی  سرد و گرم حاره ای گرید B گاسونیک سری GAC-29  با قابلیت سرمایش و گرمایش و گرید B به بازار عرضه میشود. این کولرهای گازی  دارای قابلیتهایی از قبیل کمپرسور T3 ، پلاسما سرد، حالت توربو ، پره (فین) های طلایی، فیلتر کربن فعال، فیلتر ضد باکتری،  راه اندازی مجدد و خودکار، نمایشگر ال ای دی، حالت خواب می باشد.

ویژگی ها

گارانتی 1 ساله شرکت گوسونیک
با قابلیت سرد پلاسمایی
مجهز به فیلتر کربنی
دارای فیلتر ضد باکتریایی
مجهز به کمپرسور چرخنده  
دارای نمایشگر LED
به همراه حالت خواب مناسب برای شب
رده انرژی: B
دارای 5 متر سیم مسی
ظرفیت سرمایش و گرمایش BTU 12000  در هر ساعت
دارای سیستم حفاظت خودکار و قطع خودکار پس از 10 ساعت و شروع مجدد اتوماتیک
تایمر دار
مجهز به رطویت زدایی مستقل

گلدفین

سطح مبدل حرارتی گلد فین از خوردگی و سایش جلوگیری میکند.گلدفین پوشش ضد خوردگی بر روی سطح مبدل حرارتی است که سطح را در برابرخوردگی مقاوم میکند.و دوام مبدل حرارتی را برای یک دوره طولانی افزایش میدهد.

نصب سریع و راحت

کولرگازی گاسونیک برای نصب و راه اندازی آسان تر و کار آمدتر طراحی شده است صرف نظر از محیط اطراف  و تعداد افراد در گیر در فرآیند نصب و را ه اندازی کاهش نیروی انسانی و زمان مورد نیاز برای نصب و راه اندازی وامکان نصب سیستم های تهویه بیشتر را در اتاق های بیشتر و در یک دوره زمانی کوتاه به ما میدهد.

حالت خواب

با فعال کردن این قابلیت از طریق کنترل، دستگاه به صورت خودکار هر 30 دقیقه یکبار دما را یک درجه افزایش می دهد و این فرآیند در زمان استراحت،با افزایش 2 درجه ای دما خواهد بود.

فیلتر ضد باکتری موجود در کولرگازی گاسونیک قادر به رفع باکتری ها و بوهای نامطبوع موجود بر روی اپراتور یونیت داخلی می باشد.

فیلتر کربن فعال

این فیلتر از کربن فعال و رشته های الکترواستاتیکی تشکیل شده است. فیلترکربن فعال انواع بو مانند بوی آمونیاک را حذف می کند و گازهای شیمیایی زیان آور مانند فرم  آلدئید را غیر فعال می نماید. این فیلتر به وسیلة ایجاد موقعیت های مثبت درسطح فیلتر، اجزای کوچک گرد و خاک، دود و موی حیوانات اهلی رابرای پیشگیری ازواکنش آلرژی زا به دام می اندازد.

حالت توربو

درحالت توربو درحین سرمایش و گرمایش کمپرسور برای مدت ۳۰ دقیقه بدون توجه به دمای محیط کارخواهد کرد. بعد از مدت ۳۰ دقیقه دستگاه از حالت توربو خارج شده و به حالت نرمال برمیگردد. دراین حالت بیشترین پرتاب باد توسط فن صورت می پذیرد. این قابلیت به منظور ایجاد تسریع در خنک شدن محیط دلخواه شما میباشد.

مشخصات عمومی
مدل GAC-2912
مدل پنل داخلی GAC-2912
مدل پنل خارجی GAC-2912
برچسب انرژی B
ساخت چین
گارانتی دارد
مدت گارانتی 5 سال کمپرسور 12 ماه کلیه قطعات
مشخصات فنی
موقعیت نصب دیواری
عملکرد سرمایش و گرمایش
نوع برق مصرفی تک فاز -220 ولت
اینورتر فاقد اینورتر
نوع کمپرسور ROTARY T3 - TROPICAL
مبرد R22
منطقه جغرافیایی حاره ای
جریان برق مصرفی - Amp -
راندمان انرژی درحالت سرمایش( W/W ) -
ظرفیت سرمایش ( BTU/h ) 12000
ظرفیت گرمایش ( BTU/h ) 12000
برق ورودی سرمایش/گرمایش( KW ) -
صدا پنل داخلی در حالت سرمایش (( H/M/L/Q )) ( dB(A) ) -
صدا پنل خارجی در حالت سرمایش ( dB(A) ) -
میزان گردش هوا (زیاد) ( M۳/h ) -
اتصالات لوله ((کوچک/ بزرگ)) ( Inch ) -
حداکثر طول لوله کشی - m -
حداکثر ارتفاع لوله کشی - m -
ضریب عملکرد درحالت گرمایش( W/W ) -
رطوبت زدایی ( l/h ) -
دامنه کارکرد در حالت سرمایش - ( oC ) -
دامنه کارکرد در حالت گرمایش - ( oC ) -
ریموت کنترل دارد
مشخصات فیزیکی
وزن پنل داخلی ( kg ) -
وزن پنل خارجی ( kg ) -
ابعاد خالص H*W*D پنل داخلی ( mm ) -
ابعاد خالص H*W*D پنل خارجی ( mm ) -

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی گاسونیک 12000 مدل GOSONIC GAC 2912”