پکیج دیواری بوتان 22000 مدل پارما Parma 22RSi

فروش پکیج شوفاژ دیواری بوتان با قیمت عمده

فروش آنلاین انواع پکیج شوفاژ دیواری بوتان 22000 مدل پارما Parma22RSI با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه برندهای لورچ، شوفاژکار، ایران رادیاتور،  ایمرگاز، آریستون، ال جی، ایرتورپن، یونیکال، وایلانت، ناوین، گرم ایران، نیووارم، فرولی، سونیه دوال، رادیانت، دمراد، بیاسی، بوش، باکسی، ایساتیس، شاپه، ری و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

خرید پک لوازم نصب پکیج دیواری

موقعیت نصب

دیواری

برند:

عدم موجودی کالا

توضیحات

فروش پکیج شوفاژ بوتان

گروه صنعتی بوتان از سال ۱۳۷۲ تولید پکیج دیواری بوتان را به عنوان اولین تولید کننده در ایران آغاز نمود.  در سال ۱۳۸۰ قرار داد همکاری برای مونتاژ قطعات پکیج بوتان را با شرکت ایتالیایی ریلو منعقد کرد. در این سال ها با توجه به جدید بودن پکیج دیواری در ایران بوتان توانست به خوبی پکیج دیواری بوتان را معرفی نماید به صورتی که در بسیاری از واحد های نوساز دیگر تنها از این دستگاه استفاده می شد. در سال های بعد همگام با اروپا پکیج بوتان تغییرات زیادی را داشت و توانسته در ایران به روز ترین و پیشرفته ترین پکیج دیواری را تولید نماید. فروش پکیج دیواری بوتان در مدل های فندار و مجهز به دو مبدل حرارتی می باشند. امروزه پکیج های بوتان که توسط متخصصان ایرانی و طبق دانش و فناوری روز جهان تولید می شوند، رقیبی جدی برای برندهای داخلی و خارجی در بازار ایران و شهر اصفهان محسوب می شوند. تنوع محصول و ظرفیت، گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب، پکیج شوفاژ بوتان را به محصولی مطمئن تبدیل نموده است. در زیر می توانید تمام پکیج دیواری تولید شده توسط بوتان را ملاحظه نمایید و با کلیک بر روی هر کدام از پکیج بوتان اطلاعات اختصاصی آن را دریافت نمایید. پکیج شوفاژ دیواری بوتان 35000 مدل اپتیما Optima Alta 35Cمناسب برای فضاهای 250 متر مربع می باشد، پکیج شوفاژ دیواری بوتان 32000 مدل پرلا پرو perla pro 32RSi دو مبدل فن دار مناسب برای فضاهای تا 230 مترمربع می باشد، پکیج دیواری بوتان 30000 مدل بنسر پرو Benessere Pro 30KIS دو مبدل فن دار مناسب برای فضاهای تا 210 مترمربع می باشد،  پکیج شوفاژ دیواری بوتان  28000 مدل پرلا پرو Perla Pro 28RSi دو مبدل فن دار، پکیج شوفاژ دیواری بوتان 28000 مدل پرلا پرو Perla Pro 28i  دو مبدل بدون فن، پکیج شوفاژ دیواری بوتان 28000 مدل کالداونزیا Calda Venezia 28KIS تک مبدل فن دار، پکیج شوفاژ دیواری بوتان 28000 بنسر پرو Benesser Pro 28K دو مبدل بدون فن، شوفاژ دیواری بوتان 28000 مدل روما Roma 28 Kis فن دار دو مبدل، مناسب برای فضاهای تا 180 مترمربع می باشد،پکیج شوفاژ دیواری بوتان 24000 پرلا پرو Perla Pro 24RSi دو مبدل فن دار، پکیج شوفاژ دیواری بوتان 24000 مدل پرلا پرو 24i دو مبدل بدون فن، پکیج شوفاژ دیواری بوتان 24000 مدل پارما parma 24 Rsi دو مبدل فن دار، پکیج شوفاژ دیواری بوتان 24000 مدل پاویا pavia 24RSi دو مبدل فن دار، پکیج شوفاژ دیواری بوتان 24000 بیتا مدل  Bita 24 Sealed، پکیج شوفاژ دیواری بوتان 24000 مدل ورونا verona 24 RSi دو مبدل فن دار، پکیج شوفاژ دیواری بوتان 24000 پرلا Perla 24i دو مبدل بدون فن، پکیج شوفاژ دیواری بوتان 24000 مدل کالداونزیا Calda Venezia 24KIS تک مبدل فن دار، پکیج شوفاژ دیواری بوتان 24000 مدل ورونا verona 24i  دو مبدل بدون فن،  پکیج شوفاژ دیواری بوتان 24000 مدل روما Roma 24 Kis فن دار دو مبدل، مناسب برای فضاهای تا 150 مترمربع می باشد، پکیج شوفاژ دیواری بوتان 22000 بیتا Bita 22 Sealed ، پکیج شوفاژ دیواری بوتان 22000 مدل پارما Parma 22i  دو مبدل بدون فن، مناسب برای فضاهای تا 100 مترمربع می باشد.

رقبـای این شرکـت برندهایی نظیر ایران رادیاتور، لورچ، ایمرگاز (IMMERGAS)، شوفاژکار، آریستون (ARISTON)، ال جی (LG)، ایرتورپن (IR TUR PAN)، یونیکال، وایلانت (VAILLANT)، ناوین (NAVIEN)، گرم ایران، نیووارم (Newwarm)، فرولی (Ferroli)، سونیه دوال (SAUNIER DUVAL)، رادیانت (RADIANT)، دمراد، بیاسی (BIASI)، بوش (BOSCH)، باکسی (BAXI)، ایساتیس، شاپه (CHAPPEE)، ری (RAY)

مقایسه قطعات پکیج شوفاژ دیواری بوتان

گروه صنعتی بوتان  در آستانه شصت و سومین سالگرد تاسیس خود بعد از تحقیقات فراوان و گذراندن طرح پایلوت پکیج پارما را به بازار معرفی کرد. این پکیج بوتان که با رویکرد اقتصادی برای واحد هایی با متراژ کمتر از 100 متر در نظر گرفته شده است دارای قیمتی رقابتی و بسیار مناسب می باشد.

پکیج بوتان پارما برای اولین بار در سال 1393 به صورت آزمایشی با کمک طراحان ایتالیایی برای پروژه کوزو در نظر گرفته شد که نزدیک به 2000دستگاه به صورت اختصاصی برای واحد های مسکن مهر این شرکت بین المللی تولید گردید. با توجه به اینکه گروه صنعتی بوتان دارای آزمایشگاه منحصر به فرد برای خود می باشد ، انجام آزمون طول عمر برای یکایک اجزای پکیج بوتان  مطابق استانداردهای اروپایی انجام  می شود. کنترل کیفیت یکایک پکیج بوتان در انتهای خط تولید با سختگیرانه ترین استانداردهای اروپایی انجام می گیرد و این دلیلی بر قابلیت اطمینان بالای پکیج بوتان می باشد

پارما نام شهری است در شمال ایتالیا که این  پکیج بوتان برای خود انتخاب نموده است. در زیر به بررسی فنی پکیج دیواری پارما می پردازیم:

طراحی ظاهری پکیج بوتان

طراحی این دستگاه بسیار شبیه به پکیج های نسل جدید بوتان می باشد ، شاید بتوان گفت ظاهر کلیدهای حرارتی خود را از مدل قدیمی روما بوتان به ارث برده است. در پکیج پارما با توجه به اقتصادی بودن آن و تلاش برای داشتن قیمتی مناسب تر از گذاشتن صفحه نمایش دیجیتال در آن صرف نظر شده است

از ویزگی های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابل استفاده برای واحد های 120-150

فن دار محفظه احتراق بسته

اب گرم فوری،دائم و فراوان

مجهز به معتبرترین قطعات استاندارد پکیج بوتان

پمپ سیرکولاتور سه سرعته با کنترل های خودکار پیش گیرانه

شیر سه طرفه خودکار Grundfosدانمارک

دو مبدل حرارتی گرمایش و آب گرم مصرفی با کمترین میزان رسوب گیری

مجهز به سیستم های پیشرفته الکترونیکی پکیج بوتان

مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار

سیستم آیونایز حفاظت از شعله

سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق

سیستم عیب یابی الکترونیکی

سیستم یخ زدگی

سیستم ضد گریپاز پمپ وشیر سه طرفه

سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش

سیستم ایمنی محدود کننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش

سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه

سیستم احتراق آهسته قابل تنظیم

سیستمضد نوسان دمای آب گرم مصرفی

سیستم بای پس خودکار

سیستم تنظیم خودکار جریان گاز

سیستم هواگیری خودکار

قابل اتصال به ترموستات اتاقی

راندمان بالا، برابر با89.9%

راهنمای کار با پکیج بوتان

پکیج شوفاژ دیواری بوتان مدل Parma RSIدارای بازدهی بالا بیش از ۸۹% می باشد. این مدل، آیونایز و محفظه احتراق آن بسته است؛ به این صورت که عمل مکش هوا و تخلیه دود از طریق یک دود کشں دو جدارہ ‘مخصوصں صورت می پذیرد. اين شوفاز بہ یک فن نیزمجھزمی باشد تا به کمک دودکشی دو جداره، هوای لازم برای احتراق را از فضای آزاد به دستگاه برساند و گازهای ناشی از احتراق را به فضای آزاد هدایت نماید (مطابق شکل)”. به این شوفاژها اصطلاحا گازسوزهای “ایزوله از محل نصب ” می گویند؛ زیرا در این مدل هوای لازم برای احتراق از فضای نصب تامین نمی شود.

1- نمایشگر فشار آب مدار گرمایش

 2- دسته تنظیم دمای آب گرد مصرفی

3- دسته انتخاب وضشعیت 9 تنظیم دما مدار گرمایشں

4- چراغ وضعیت عملکرد شوفاژ

 

راهنمای کار با پکیج ها

 

1- نمایشگر فشار آب مدار گرمایش: فشار آب داخلی دستگاه را برحسب بار نشان می دهد. 

۲- دسته انتخاب وضعیت و تنظیم دمای مدار گرمایش:

برای روشن و خاموش کردن دستگاه، انتخاب فصل، راہ اندازی مجدد دستکاه و تنظیم دمای مدار گرمایش به کار میرود و میتواند در ۳ وضعيت (قطع موقت / راه اندازی مجدد). (تابستانی) و (زمستانی) قرار گیرد.

..

وضعیت قطع موقت راه اندازی مجدد پکیج بوتان

(وضعیت قطع موقت/ راه اندازی مجدد): به دو منظور دستگاه را میتوانید در این وضعیت قرار دهید:

 ا- برای خاموشں کردن موقت دستکاہ، کہ در این حالت سیستم ضد گریپاژ  فعال است.

 2- برای راہ اندازی مجدد و به اصطلاح resetدستگاہ

وضعیت تابستانی پکیج بوتان

(وضعیت تابستانی): زمانی که فقط به آب گرد نیاز دارید (در فصل تابستان)، این وضعیت را به کاربرید.

وضعیت زمستانی پکیج بوتان

(وضعیت زمستانی): زمانی که به آب گرد و گرمایش محل سکونت خود به طور همزمان نیاز دارید ( در فصسل زمستان)، ابن 9ضشعیت رابہ کاربرید. به منظور تنظیم میزان گرمای ساختمان ، لازم است دمای آب مدار گرمایش را متناسب با دمای محیط تغییر دهید. با چرخاندن دسته انتخاب وضعیت در جهت حرکت عقربه های ساعت، دمای آب مدار گرمایش افزایش و با چرخاندن آن در خلاف جهت حرکت عقربههای ساعت، دمای آب کاهش مییابد.

 دسته تنظیم دمای آب گرم مصرفی: برای تنظیم درجه حرارت آب گرد مصرفی به کار میرود. با چرخاندن دسته تنظیم در جهت حرکت عقربه های ساعت، دمای آب افزایش و با چرخاندن آن در خلاف جهت حرکت عقربه های ساعت، دمای آب کاهش می یابد.

 (وضعیت SWeeper): این وضعیت مربوط به سرویسکار بوده و به هیچ وجه دسته تنظیم دمای آب گره مصرفی را در این حالت قرار ندهید.

 

3- چراغ عملکرد وضعیت شوفاژ: با توجه به چگونگی عملکرد دستگاه، این چراغ به یکی از رنگهای

قرمز یا سبز در می آید.

– سبز ثابت روشن: دستکاہ به طور منظور کار می کند و مشعل  روشن است.

– سبز چشمک زن (اثانیہ روشن – ۵ ثانیہ خاموش): دستگاہ در حالت آمادہ بہ کاراست و شعله وجود ندارد.

– قرمز چشمک زن (۵/ ہ ثانیہ روشن – ۵/ہ ثانیہ خاموش): دستکاہ در حال تنظیم] فشار گاز (کالیبراسیون) می باشد .

– قرمز چشمک زن (۵ / ہ ثانیہ روشن – ۵ / ہ ثانیہ خاموش): دستکاہ در وضشعیت SWeeper می باشد.

– سبز چشمک زن (ا ثانیہ روشن – ۵ ثانیہ خاموش): دستکاہ خاموشں می باشد.

راه اندازی پکیج بوتان

 برای هر بار راه اندازی دستگاه و پیش از روشن کردن آن، لازم است اقدامات زیر را انجاه دهید:

ا- شیرهای اصلی آب و گاز مربوط به سیستم های آب گرم مصرفی و گرمایش را باز کنید.

 ۲- مدار گرمایش را پر کنید. به همین منظور، پس از اطمینان از باز بودن در پوش خروج هوای شیر هواگیری سیستم، شیر پرکن دستگاه را به آرامی باز کنید تا آب که که وارد مدار گرمایش شود. هنگامی که عقربه نمایشگر فشار (ا) در محدوده مجاز bar ۵ / ا-ا قرار گرفت، شیر پرکن دستگاه را ببندید.

 

توجه نمایید که پکیج شوفاژدیواری به وسیله شیر تخلیه هوای روی پمسپ سیرکولاتور، هوای مدار کرمایش (رادیاتورها) را به طور خودکار تخلیه می کند.

3- اکنون دستگاہ را روشن کنید.

سیستم ضد یخ زدگی پکیج بوتان

ا- سیستم ضد یخ زدگی مدار گرمایش در صورت رسیدن دمای آب داخل مدار گرمایش به کمتر از ۷ درجه سانتیگراد، پمپ فعال می شود تا درجه حرارت آب را به ها درجه سانتیگراد برساند و سپس غیرفعال می گردد. چنانچه در این فرآیند دمای آب بالا نرود، با رسیدن درجه حرارت آب داخل مدار گرمایشی به کمتر از ۴ درجه سانتیگراد، مشعلی نیز با حداقل شعله روشن می شود و درجه حرارت آب را به سطح ایمن، یعنی ۴۰ درجه سانتیگراد می رساند تا از یخ زدن آب داخلی مدار گرمایش جلوگیری نماید. پمپ نیز پس از ۳۰ ثانیه غیرفعال میگردد. در زمان فعال بودن این سیستم، چراغ وضعیت عملکرد شوفاژ(۴) به صورت سبز ثابت روشن در میآید.

2- سیستم ضد یخ زدگی مدار آب گرد مصرفی در صورت رسیدن دمای آب به کمتر از ۷ درجه سانتیگراد، پمپ فعال می شود تا درجه حرارت آب را به ۱۰ درجه سانتیگراد برساند و سپس غیرفعال می گردد. چنانچه در این فرآیند دمای آب بالا نرود، با رسیدن درجه حرارت آب گرد مصرفی به کمتر از P درجه سانتیگراد و دمای مدار گرمایش به کمتر از ۴۰ درجه سانتیگراد، مشعلی نیز با حداقل شعله روشن میشود و پس از رسیدن دمای آب مدار گرمایش به ۴۰ درجہ سانتیکلراد ، مشعل خاموش میں شود 9 پمسپا نیز پسلی ازہ ” ثانیہ غیر فعال میں کردد . در زمان فعال بودن این سیستم، چراغ وضعیت عملکرد شوفاژ (۴) به صورت سبز ثابت روشن در میآید. سیستم ضد گریپاژ پمپ و شیر سہ طرفہ

در صورت خاموش ماندن پمبپ بیش از 24 ساعت، این سیستم به طور خودکار فعال می شود: به این صورت که شیر سه طرفہ از حالت آب گرم مصرفی به حالت گرمایشں تغییر وضعیت دادہ و پمپ به مدت 10 ثانیه فعال می شود. پس از خاموشں شدن پمپ، شیر سه طرفہ به وضعیت اولیه بازمی گردد.

 

مشخصات عمومی
مدل Parma 22RSi
برچسب انرژی B
ساخت ایران
گارانتی 24 ماه - شرکت بوتان
راندمان 89.9
موقعیت نصب دیواری
مشخصات فنی
نوع برق مصرفی تک فاز - 220 ولت
محفظه احتراق فن دار
تعداد مبدل دو مبدل
نمایشگر دیجیتال ندارد
قابلیت برنامه ریزی ندارد
ظرفیت - کیلووات (KW) 22
ظرفیت حرارتی- kcal 19500
گرمایش اسمی KCAL 22000
مخزن ذخیره آب گرم - Lit ندارد
حداکثر دمای آب مدار آب گرم - C 60
حداکثر دمای آب مدار گرمایش - C 90
جریان ( دبی ) آب گرم مصرفی در اختلاف دمای 30 درجه - lit/min 10.8
حداکثر ارتفاع پمپ - m.w.c 5
ظرفیت منبع انبساط - Lit 8
حداقل فشار آب راه انداز - bar 0.13
قطر لوله های آب گرم و سرد - inch 1/2
قطر لوله های مدار گرمایش - inch 3/4
قطر لوله ورودی گاز - inch 3/4
میزان مصرف گاز طبیعی - m3/h 2.78
قطر دودکش - mm 6 - 10
مشخصات فیزیکی
kg - وزن 32
ابعاد - mm 400 * 740 * 332

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج دیواری بوتان 22000 مدل پارما Parma 22RSi”