هیتر برقی پارس خزر مدل SH2000M

هیتر برقی فن دار پارس خزر مدل SH2000M

فن هیتر پارس خزر مدل SH2000M ، یک ‌هیتر قدرتمند خانگی است که حداکثر توان گرمایش آن به 2000 وات می‌رسد و با برق 220 ولت کار می‌کند. از این هیتر علاوه بر منازل و محیط‌های اداری، در محیط‌های کوچک مثل گل‌خانه، مرغداری، سوله‌های پرورش قارچ، دفا‌تر اداری، مغازه، اتاق و حتی در سفر هم استفاده می‌شود. تولید هوای کاملا پاکیزه از مزایای استفاده از این ‌هیتر است.

برند:

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

فن هیتر پارس خزر :

هیتر برقی پارس خزر مدل SH2000M یکی از محصولات کوچک و کاربردی گرمایشی ساخت این شرکت است. این دستگاه دارای طراحی ساده و زیبایی است و از جنس پلاستیک باکیفیت و مقاوم به حرارت ساخته شده است. هیتر SH2000M قابلیت کارکرد در سه حالت فن، باد گرم و باد داغ را دارد. از طریق دکمه‌ی ولومی که در 6 حالت قابل تنظیم است، سرعت فن داخلی تعیین می‌شود. همچنین دو کلیدی که در طرفین این ولوم قرار دارند حالت کارکرد گرم و داغ هیتر را فعال می‌کنند. درصورتی‌که دکمه‌های روشن‌شدن المنت‌ها در حالت خاموش باشد، دستگاه به‌عنوان یک فن یا پنکه عمل می‌کند و حرارتی ایجاد نمی‌کند. از قابلیت‌های مهم فن هیتر پارس خزر ، قابلیت چرخش دستگاه به طرفین است تا به‌این‌ترتیب باد به تمام جهات پخش شود. در قسمت پایینی و میانی دستگاه دکمه‌ی خاموش و روشن اصلی دستگاه در نظر گرفته‌ شده است تا درصورتی‌که دستگاه روی میز بود، با دست و در مواردی که دستگاه روی زمین قرار داشت، به‌صورت پدالی با پا خاموش یا روشن شود. فضای مخصوصی برای قرارگیری سیم در پشت فن‌هیتر در نظر گرفته شده تا در زمان‌ عدم استفاده از دستگاه، به راحتی آن را نگهداری کنید.

کارکرد این دستگاه بسیار ساده است. تنظیمات حرارت در این ‌هیتر از طریق ولوم چرخشی انجام می‌شود. این دستگاه طراحی ساده‌ای دارد و بدنه‌ی آن از جنس پلاستیک مرغوب و بادوام ساخته شده است. داشتن بدنه‌ی پلاستیکی و پره‌های فلزی، این محصول را از صدمه دیدن و زنگ زدن محفوظ نگه داشته  است .

ویژگی ها  :

ابعاد(عرض،طول،ارتفاع):( 19، 28، 39) سانتی متر
وزن: 2.23 کیلوگرم
تعداد پره: 2 عدد
حداکثر توان گرمایشی: 2000 وات
تنظیمات حرارتی: توسط پیچ ترموستات و دکمه
دارای سیستم ضد انجماد
ولتاژ ورودی: برق220-240 ولت
دارای سیستم قطع خودکار
دارای چراغ نشانگر وضعیت روشن
دارای چرخش اتوماتیک به طرفین
دارای پیچ تنظیم سرعت فن
دارای طول سیم 1.8 متر
دارای محل جمع‌آوری سیم
دارای قابلیت تنظیم دما
دارای قابلیت کارکرد در سه حالت سرد، هوای گرم و هوای داغ
دارای دکمه‌ی ولومی که در 6 حالت قابل تنظیم است که سرعت فن داخلی را تعیین می‌ نماید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هیتر برقی پارس خزر مدل SH2000M”