کولر آبی روبروزن لورچ 3500

فروش کولر لورچ با قیمت عمده

فروش آنلاین کولر آبی 3500 روبروزن لورچ با قیمت عمده در جشنواره فروش  سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه کولرهای آبی آبسـال، انـرژی، پـلار، مهیاسـان، برفـاب، سپهـرالکتریک، مشـهد دوام، امیـد و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

برند:

7,240,000 تومان

توضیحات

فروش انواع کولر آبی لورچ با تخفیف ویژه

فروش کولرهای آبی از دیگر کولرهای ساخت شرکت لورچ در اصفهان است که به دلیل داشتن رده مناسب مصرف انرژی در بین بهترین کولرهای موجود در بازار است که توانسته اند مصرف کننده های زیادی را به خود جلب کنند همچنین از مصرف بی رویه و هدر رفت آب جلوگیری می کنند. این کولرها از ظرفیت مناسبی برخوردار می باشند که برای محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند که به دلیل داشتن پروانه ویژه و خاص و همچنین بهره مندی از موتور قدرتمند دارای پرتاب باد و خنکای بسیار مناسب و ظاهری زیبا و منحصر به فرد دارند که در کنار کیفیت ممتاز و عملکرد عالی یکی از باراندمان و محبوب ترین محصولات این شرکت هستند. همچنین با بهره مندی از قطعات با کیفیت و طراحی زیبا و دقیق مصرف کننده را قادر ساخته اند تا از این محصول برای استفاده های گوناگون از آن بهره برداری کنند و در دو نوع روبروزن و بالازن طراحی شده اند. که در تیپ روبروزن ظرفیت های 8000 سلولزی روبروزن، 7000 پوشالی روبروزن، 6500 پوشالی روبروزن، مخصوص ساختمانها، آپارتمانها و واحدهای تجاری،5000 کم مصرف گرید Aپوشالی روبروزن، 5000 پوشالی روبروزن،مخصوص منازل و واحدهای اداری، 4500 پوشالی روبروزن، 3500 کم مصرف گرید Bپوشالی روبروزن، 3500 پوشالی روبروزن، مناسب برای مغازه ها و واحدهای اداری، 2900 مینی دریچه دار پوشالی روبروزن، به جهت ابعاد کوچک و قابلیت حمل و نقل آسان برای محیط های گوناگون از جمله پشت پنجره و دیگر محیط هایی که با محدودیت فضا مواجه هستند می باشد و در تیپ بالازن در ظرفیت های 5500 پوشالی بالازن، 4000 پوشالی بالازن، مخصوص مکانهایی که ورودی کانال کولر در آنها از طریق پنجره یا بالکن ساختمان طراحی شده است.

رقبــای این شرکت که تولید کولر آبی انجام می دهند کولرهایی نظیر کولرآبی آبسال، کولرآبـی لــورچ، کولر آبی انـــرژی، کولر آبی مهیاســان، کولر آبی سپهرالکتریک، کولر آبی پــلار، کولرآبی امیــد، کولر آبی مشهد دوام، کولرآبی آتــور، کولرآبی سرماســان، کولرآبی آزمایش، کولرآبی جنرال، کولرآبی آدنیس

مقایسه قطعات کولر آبی لورچ

کولرآبی لورچ مدل LC35 با قدرت موتور 3/1 ( یک سوم ) اسب بخار ، دارای نشان استاندارد ایران میباشد . قسمت های فلزی از ورق گالوانیزه ساخته شده که در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم می باشد . سیستم آبرسانی این کولرها به گونه ای طراحی شده است که تمامی آب خروجی را بر روی پوشالها پخش می نماید . این کولر از ورق گالوانیزه با پوشش رنگ الکترواستاتیک – پلی استر با پوشش 200 و 20 گرم درر هر متر مربع ساخته شده است . این کولر آبی با بازده انرژی 85 درصد در روزهای گرم تابستان هوای مطبوع و خنکی را برای شما به ارمغان می آورد .

عملکرد کولر آبی بر اساس سرمایش تبخیری می باشد که در آن تبخیر به عنوان جاذب گرمایی طبیعی عمل می کند. در این فرایند گرمای محسوس هوا جذب شده و برای تبخیر آب استفاده می شود. طرز کار کولر آبی به این صورت می باشد که آب توسط الکتروپمپ از تشتک به ناودان های واقع در بالای پوشال ها هدایت می‌شود و سپس بر روی پوشال ها می‌ریزد و آنها را خیس نگه می‌دارد. با کار الکتروفن هوا از روی پوشال های مرطوب عبور کرده به طرف کانال هدایت می‌شود. عبور هوا از روی پوشال های مرطوب موجب تبخیر آب پوشال ها شده و آب برای تبخیر شدن گرمای هوا را جذب می کند و در نتیجه موجب خنک شدن هوا می‌شود.

دارای بازده انرژی بالا

جنس بدنه گالوانیزه

عملکرد خنک کنندگی بالا

قدرت موتور  1/3 اسب بخار

کم مصرف و مقرون به صرفه

دارای بازدهی عالی و منحصر به فرد

دارای الکتروموتور قوی و با کیفیت

دارای پمپ با هد استاتیکی مناسب

مشخصات عمومی
مدل LC35
برچسب انرژی D & F
شرکت سازنده LORCH لورچ
ساخت ایران
مدت گارانتی 1 سال
تحت لیسانس -
مشخصات فنی
جنس بدنه گالوانیزه
ظرفیت هوادهی 3500
راندمان 85
نوع برق مصرفی 220 ولت
نوع نصب کولر آبی
نوع پوشال پوشال معمولی
حجم هوادهی - m3/h 3500
نوع موتور غیر اینورتر
موتور الکتروژن
توان موتور - hp 1/3 اسب بخار
قدرت پمپ 1.60 اسب بخار
مشخصات فیزیکی
رنگ آبی الکترو استاتیک
kg - وزن 51
ابعاد - cm 73*87*73

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر آبی روبروزن لورچ 3500”