تصفیه آب آکواجوی مدل ساکورا الکتریکال

تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل ساکورا – الکتریکال

دارای پمپ

اين دستگاه مطابق با تكنولوژي RO ( اسمز معكوس يا آب شيرين كن ) براي محل هايي كه آب ورودي داراي مقادير بيش از حد نرمال جامدات محلول مي باشد طراحي شده است.

اين دستگاه علاوه بر حذف ذرات معلق، گازهاي شيميايي، تركيبات مضر موجود در آب (نظير نيترات، آرسنيك، فلزات سنگين و … ) ،‌ قادر است كه سنگيني (TDS) و سختي (TH) آب را نيز تاحد قابل توجهي كاهش دهد.

جهت نصب ساکورا، نیازی به سوراخ کردن بدنه کابینت و یا سینک جهت شیر برداشت نخواهید داشت

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

تصفیه آب آکواجوی مدل ساکورا – الکتریکال

تصفیه آب آکواجوی مدل ساکورا مطابق با تکنولوژی RO ( اسمز معکوس یا آب شیرین کن ) برای محل هایی که آب ورودی دارای مقادیر بیش از حد نرمال جامدات محلول می باشد طراحی شده است.

تصفیه آب آکواجوی مدل ساکورا از سری دستگاههای تصفیه آبهای خانگی است که می تواند سنگینی (TDS) و سختی (TH) آب را تاحد قابل توجهی کاهش دهد.

یکی از مزیت های تصفیه آب آکواجوی مدل ساکورا این است که دیگر نیازی به سوراخ کردن بدنه کابینت و یا سینک جهت شیر برداشت نخواهید داشت. در مدل ساکورا برای رعایت حال مصرف کنندگانی طراحی شده است که محل سکونت خود را به طور مداوم تغییر می دهند.

دستگاه تصفیه آب aquajoy مدل ساکورا،در دو مدل الکتریکال (دارای پمپ) و مکانیکال (بدون پمپ) طراحی شده است. ۱- مدل الکتریکال(دارای پمپ) با توجه به دارا بودن پمپ تامین فشار  برای مناطقی طراحی شده است که فشار آب ورودی آنها کمتر از حد نرمال است.

مدل مکانیکال (بدون پمپ) نیز برای مناطقی طراحی شده است که دارای فشار آب در حد نرمال می باشند، لذا این مدل به دلیل عدم دارا بودن پمپ و تجهیزات الکتریکی با قیمت کمتری به بازار عرضه می شود و از این لحاظ بسیار مقرون به صرفه می باشد.

ویژگیهای تصفیه آب  آکواجوی مدل ساکورا

  • حذف گل و لای ، شن و ماسه و زنگ لوله ها و سایر آلودگی های معلق در آب با دقت ۵ میکرون توسط فیلتر الیافی مرحله اول و با دقت ۱ میکرون توسط فیلتر الیافی مرحله دوم و حذف ذرات معلق با دقت ۰۰۰۱/۰ ( یک ده هزارم ) میکرون توسط ممبران اسمز معکوس (RO) .
  • حذف کلر و سایر گازهای شیمیایی ، مواد آلی محلول در آب ، بو و رنگ نامطبوع و بهبود طعم آب توسط فیلتر کربن فعال .
  • کاهش مجموع جامدات محلول در آب (TDS) و تبدیل آبهای سنگین و سخت به آب سبک و نرم توسط غشاهای اسمز معکوس (RO)
  • جلوگیری از ایجاد رسوب در کتری ، قوری ، چای ساز و اتوی بخار
  • تبدیل آبهای لب شور به آب شیرین و گوارا توسط غشاهای اسمز معکوس
  • قابلیت تولید حداکثر ۸ لیتر آب تصفیه شده در ساعت
  •  شیر برداشت تعبیه شده روی بدنه دستگاه

لازم به ذکر است که تفاوت تصفیه آب آکواجوی مدل ساکورا با دستگاه های تصفیه معمولی دیگر، عبارتست از:

– شکل ظاهری این دستگاه شکیل تر است و با توجه به ظاهر آن می توان در صورت تمایل دستگاه را روی میز یا سینک آشپزخانه قرار داد.

– جهت نصب ساکورا نیازی به سوراخ کردن سینک آشپزخانه و یا بدنه کابینت نیست. شیر برداشت دستگاه در بدنه دستگاه تعبیه شده است.

– فیلتر های این دستگاه از نوع Inline و دارای اتصالاتی موسوم به QC یا اتصالات سریع هستند. این موضوع باعث سهولت تعویض فیلتر های دستگاه می شود.

– برخلاف سایر مدلهای دستگاه پنج مرحله ای که منبع ذخیره آنها خارج از دستگاه است، منبع ذخیره این دستگاه درداخل آن تعبیه شده است و بدین ترتیب علاوه بر سهولت در حمل و نقل، در فضای اشغال شده نیز صرفه جویی خواهد شد.

مدل الکتریکال (دارای پمپ)

۸ لیتر آب تصفیه شده در ساعت ، ۱۹۲ لیتر در ۲۴ ساعت

شیر برداشت روی بدنه دستگاه

دارای فیلتر Inline

مجهز به پمپ فشار

تصفیه آب 4 مرحله ای خانگی آکواجوی مدل ساکورا-الکتریکال :

اين دستگاه مطابق با تكنولوژي RO ( اسمز معكوس يا آب شيرين كن ) براي محل هايي كه آب ورودي داراي مقادير بيش از حد نرمال جامدات محلول مي باشد طراحي شده است.

اين دستگاه علاوه بر حذف ذرات معلق، گازهاي شيميايي، تركيبات مضر موجود در آب (نظير نيترات، آرسنيك، فلزات سنگين و … ) ،‌ قادر است كه سنگيني (TDS) و سختي (TH) آب را نيز تاحد قابل توجهي كاهش دهد.

جهت نصب ساکورا، نیازی به سوراخ کردن بدنه کابینت و یا سینک جهت شیر برداشت نخواهید داشت. ساکورا برای رعایت حال مصرف کنندگانی طراحی شده است که محل سکونت خود را به طور مداوم تغییر می دهند.

دستگاه تصفیه آبaquajoy ساکورا مدل الکتریکال (دارای پمپ) با توجه به دارا بودن پمپ تامين فشار برای مناطقی طراحی شده است که فشار آب ورودي آنها كمتر از حد نرمال است ،حداكثر آب دهي اين دستگاه 8 ليتر در ساعت مي باشد كه جهت رفع نيازهاي يك خانواده كافي به نظر مي رسد.

این دستگاه دارای تانک ذخیره باز با گنجایش حدود 5 لیتر می باشد.

لازم به ذكر است كه تفاوت اين دستگاه با دستگاه های تصفيه آب پنج مرحله اي معمولی، عبارتست از:

– شكل ظاهري اين دستگاه شكيل تر است و با توجه به ظاهر آن مي توان در صورت تمايل دستگاه را روي ميز يا سينك آشپزخانه قرار داد.

– جهت نصب ساکورا نیازی به سوراخ کردن سینک آشپزخانه و یا بدنه کابینت نیست. شیر برداشت دستگاه در بدنه دستگاه تعبیه شده است.

– فيلتر هاي اين دستگاه از نوع Inline و داراي اتصالاتي موسوم به QC يا اتصالات سريع هستند. اين موضوع باعث سهولت تعويض فيلتر هاي دستگاه مي شود.

– برخلاف ساير مدلهاي دستگاه پنج مرحله اي كه منبع ذخيره آنها خارج از دستگاه است، منبع ذخيره اين دستگاه درداخل آن تعبيه شده است و بدين ترتيب علاوه بر سهولت در حمل و نقل، در فضاي اشغال شده نيز صرفه جويي خواهد شد.

مراحل تصفیه :

مرحله اول: فیلتر الیافی 5 میکرون

این فیلتر از الیاف مصنوعی پلی پروپیلن ساخته شده است. این الیاف فشرده شده اند و لابه لای آنها منافذی به قطر حداکثر 5 میکرون وجود دارد. با عبور آب از این فیلتر، ذرات معلق بزرگتر از 5 میکرون از آب حذف می شوند. گل و لای ، شن وماسه ، زنگ لوله ها و ذرات ناشی از پوسیدگی لوله ها در این مرحله از آب حذف شده و آب زلال و شفاف می شود.

مرحله دوم: فیلتر کربن فعال

در مرحله دوم فیلتر زغالی یا کربن فعال قرار دارد، دارای خاصیت جذب سطحی است و قادر است کلر، گازهای شیمیایی محلول در آب ، مواد شیمیایی آلی ، تری هالومتان ها (محصول فرعی کلرزنی) ، آفت کش ها ، بو و طعم نامطبوع آب را حذف کند.

شاید بتوان گفت وظیفه اصلی این فیلتر همان حذف کلر باقیمانده از آب می باشد، چرا که کلر علاوه بر مضراتی که برای سلامتی انسان دارد، می تواند به فیلتر اصلی (ممبران RO ) نیز آسیب بزند. لازم به ذکر است که کربن موجود در فیلترهای آکواجوی ، از پوست نارگیل ساخته می شوند و به Coconut Shell Carbon مشهور هستند. لذا منشا کاملا گیاهی داشته و هیچ نوع ترکیب زیان آوری به آب وارد نمی کنند.

مرحله سوم: فیلتر الیافی 1 میکرون

جنس و نحوه عملکرد این فیلتر دقیقا مشابه فیلتر مرحله اول است. با این تفاوت که در این مرحله دقت تصفیه آب به یک میکرون می رسد. لذا ذرات معلق و آلاینده های شناور در آب که در مرحله اول از آب حذف نشده اند، در این مرحله از آب حذف می شوند و آب کاملا زلال و شفاف می شود.

مرحله چهارم: فیلتر اسمز معکوس (ممبران RO)

این فیلتر ، در واقع فیلتر اصلی دستگاه آکواجوی است. فیلتر اسمز معکوس، از چندين لايه غشاء نيمه تراوا كه به دور يك لوله مركزي پيچيده شده اند تشكيل شده است. این غشاء (ممبران) دارای منافذی به اندازه یک دهم نانومتر ( 0،0001 میکرون) است.

چون ناخالصي های محلول در آب، قادر به عبور از منافذ غشاء نيستند از اين رو در يك طرف غشاء آب تقريبا خالص وجود خواهد داشت كه راهي لوله مركزي شده و به سمت خروجي آب تصفيه شده هدايت مي شود. در طرف ديگر لايه هاي غشاء، آب تغليظ شده از ناخالصي ها وجود خواهد داشت كه به سمت مجراي فاضلاب هدايت مي شود.

با روش اسمز معكوس مي توان املاح آب را 90 تا 98 درصد كاهش داد. نیترات، آرسنیک، سرب ، جیوه و سایر ناخالصی های محلول در آب و وفلزات سنگین مضر در آب در این مرحله از آب حذف می شوند. سختی مضر آب که باعث رسوب گذاری در کتری و چای ساز و … می شود حذف شده و آب سنگین به آب سبک و گوارا تبدیل می شود.

زمان تعويض فيلتر هاي دستگاه :

توصيه اكيد مي شود كه فيلتر هاي سه مرحله اول ( اليافي 5 ميكرون ، اليافي 1 ميكرون ، كربن فعال ) هر شش ماه يكبار تعويض شوند.

در صورت آلوده بودن بيش از حد آب ورودي ، توصيه مي شود با افت فشار آب خروجي ، فيلتر هاي سه مرحله اول تعويض شوند.

فيلتر اصلي دستگاه ( RO Membrane ) در صورت تعويض به موقع فيلتر هاي سه مرحله اول، گاه تا دو سال نيز عمر مي كند.

( فرارسيدن زمان تعويض فيلتر دستگاه ها توسط واحد خدمات پس از فروش ، توسط SMS به مصرف كننده يادآوري خواهد شد. )

ضمانت دستگاه :

اين دستگاه مانند تمامي محصولات aquajoy داراي سه سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش مي باشد.

مشخصات عمومی
مدل ساکورا الکتریکال
شرکت سازنده aquajoy
ساخت کانادا
مدت گارانتی 3 سال ضمانت 10 سال خدمات
خدمات پس از فروش دارد
مشخصات فنی
قابلیت نصب -
نوع برق مصرفی 24 - 220
نوع فیلتر آب GAC - RO
تعداد مراحل تصفیه 4 مرحله
حجم آب تصفیه شده-Lit /h 8
حجم تانک ذخیره آب- Lit 5
ابعاد تانک ( ارتفاع * قطر)- cm -
حداقل دما / حداکثر دما- C° 50 / 5
فیلتر کربن نهایی ندارد
شیر تنظیم املاح آب -
پمپ تامین فشار دارد
حداکثر فشارپمپ- bar 7
مشخصات فیزیکی
ابعاد - cm 24 - 36 - 40

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تصفیه آب آکواجوی مدل ساکورا الکتریکال”