کولر آبی بالازن امید 3800

فروش آنلاین کولر آبی 3800 بالازن امید با قیمت عمده در جشنواره فروش سپهرانرژی اصفهان با تخفیف ویژه و ارسال به سراسر کشور، جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه کولرهای آبی آبسال، برفاب، لورچ، انرژی، پلار، مهیاسان، سپهرالکتریک، مشهد دوام  و سایر برندها به قسمت توضیحات مراجعه فرمایید.

برند:

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

توضیحات

فروش کولرهای آبی امید برای منزل یا محل کار در اصفهان گزینه خوبی است ، کولرهای آبی با فرایند سرمایش تبخیری کار می‌کنند و سرمایش تبخیری فرایندی است که در آن از پدیده تبخیر به عنوان یک جاذب گرماییِ طبیعی استفاده می‌شود. در این فرایند، گرمای محسوس هوا جذب شده و به عنوان گرمای نهانِ لازم برای تبخیر آب استفاده می‌شود. مقدار گرمای محسوس جذب‌شده به مقدار آبی که تبخیر می‌شود بستگی دارد و در دو نوع روبروزن و بالازن طراحی شده اند. که در تیپ روبروزن ظرفیت های 7000 روبروزن پوشالی، مخصوص ساختمانها، آپارتمانها و واحدهای تجاری، 5000 روبروزن پوشالی، مخصوص منازل و واحدهای اداری 3500 روبروزن پوشالی، 2800 روبروزن پوشالی، مناسب برای مغازه ها و واحدهای اداری، و در تیپ بالازن در ظرفیت های 5500 بالازن پوشالی، مخصوص مکانهایی که ورودی کانال کولر در آنها از طریق پنجره یا بالکن ساختمان طراحی شده است.

رقبــای این شرکت که تولید کولر آبی انجام می دهند کولرهایی نظیر کولرآبی آبسال، کولرآبـی لــورچ، کولر آبی انـــرژی، کولر آبی مهیاســان، کولر آبی سپهرالکتریک، کولر آبی برفــاب، کولر آبی پــلار، کولر آبی مشهد دوام، کولرآبی آتــور، کولرآبی سرماســان، کولرآبی آزمایش، کولرآبی جنرال، کولرآبی آدنیس.

ميزان و سرعت خنك كنندگي در اين نوع كولرها بستگي به نوع و اندازه محفظه كولر، نوع و اندازه مكانيزم دمنده و همچنين مكانيزم ايجاد فشار دارد و اختلاف عمده در كاركرد كولرهاي آبي ناشي از اين تفاوت مي باشد. بازدهي خنك كاري اين كولرها تقريبا  برابر 80% است و قابليت تصفيه گرد و غبار تا ابعاد10 ميكرون و بزرگتر را دارندميزان مصرف انرژي و مصرف آب فاكتور مهمي در كاركرد كولر آبي است. ميزان مصرف انرژي و آب در كولرهاي آبي به نوع الكتروموتور و پمپ گردش آب به كار رفته و همچنين ظرفيت هوادهي بستگي دارد كه با واحدهاي كيلووات ساعت و ليتر در ساعت سنجيده مي شوند. از آنجايي كه اكثر شركتهاي توليدكننده كولر از موتور و پمپ گردش آب با توان مصرفي يكسان استفاده مي كنند.

مشخصات عمومی
مدل -
برچسب انرژی G
شرکت سازنده امید
ساخت ایران
مشخصات فنی
جنس بدنه ورقه ی گالوانیزه
ظرفیت هوادهی 3800
راندمان 80
نوع برق مصرفی 220 ولت
نوع نصب کولر آبی
نوع پوشال پوشال معمولی
حجم هوادهی - m3/h 3800
نوع موتور غیر اینورتر
توان موتور - hp 1.5 اسب بخار
سیستم سرمایشی تبخیری
ترموستات ندارد
ریموت کنترل ندارد
تایمر ندارد
مشخصات فیزیکی
رنگ آبی - طوسی
kg - وزن 77
ابعاد - cm 80*95*80

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر آبی بالازن امید 3800”